@rtoip7: Odpaliłem u siebie na laptopie (kupiony 4 lata temu), coś w granicach 1fps chodziło, czasem płynniej. Brat odpalił na PC(rocznik bierzący), chodziło ze 2-3 razy szybciej ale i tak do płynności daleko.
Wyglądało jak na filmiku, z różnicą jakości (rozdzielczość 1024x768 na plus i oczywiście wcześniej wspomniana płynność na minus).
Daj twórcom gier (producent jest jednym z twórców - głównym managerem, nie sponsorem) środki na finansowanie tworzenia produkcji przez 10+ lat, oraz nie oczekuj, iż końcowy produkt będzie mieć niskie wymagania sprzętowe (a właściwie będzie bardzo wybredny co do sprzętu, na którym ma działać).
Technika tworzenia dem (scenowych) ma tyle wspólnego z techniką tworzenia gier co jazda na słoniu z jazdą motocyklem. W obu przypadkach się tworzy (jedzie), w
Oprogramowanie użytkowe tworzy się inaczej niż takie dema, gry podobnie. Przypomina to bardziej składanie z klocków i ewentualnie dodaje się jakieś fragmenty kodu, które wypełniają braki. Trochę tak jakbyś składał statek kosmiczny z różnych, często niedopasowanych klocków. Tu przypiłujesz, tu utniesz, tu dokleisz. W demach chodzi raczej o algorytmikę :)
@dudi03: W kodzie źródłowym nie ma ani muzyki, ani grafiki, animacji.. jest tylko kod.... W swojej pierwszej fazie jest tylko skomplikowanym generatorem, działającym na skomplikowanych funkcjach. Po uruchomieniu takiego 4k cuda, potrzebujemy przeważnie chwili aż program wygeneruje kod docelowy, który uruchomiony wyświetli 'animację'. Animację piszę w cudzysłowie, gdyż wszystko jest przeliczane w real-time. :)
Polecam coś polskiego "Planet Potion" (do znalezienia na Youtube), co prawda to 64kb, napisane na Amidze sprzed paru ładnych lat ale pokazuje poziom sceny. Pozdrawiam Maveya, Skipa i resztę Potionów. Math
Komentarze (103)
najlepsze
Wyglądało jak na filmiku, z różnicą jakości (rozdzielczość 1024x768 na plus i oczywiście wcześniej wspomniana płynność na minus).
Ale nadal piękne jak na 4kb.
Fraps Benchmark
Daj twórcom gier (producent jest jednym z twórców - głównym managerem, nie sponsorem) środki na finansowanie tworzenia produkcji przez 10+ lat, oraz nie oczekuj, iż końcowy produkt będzie mieć niskie wymagania sprzętowe (a właściwie będzie bardzo wybredny co do sprzętu, na którym ma działać).
Technika tworzenia dem (scenowych) ma tyle wspólnego z techniką tworzenia gier co jazda na słoniu z jazdą motocyklem. W obu przypadkach się tworzy (jedzie), w
Polecam inne stare 4k Atrium by TBC and Loonies
lub zabójcze Elevated by RGBA and TBC
Program zamiast odwoływać się do gotowych struktur, generuje je w oparciu o ustalone prawa (metody) oraz dane wejściowe.
State of the Art http://www.youtube.com/watch?v=c5kuYfTCGLg
masakra, to byly czasy.
Właśnie otrzymał odpowiedź.