Marketerzy zrezygnowali z NK - poszli na FB
Marketing chyba pojął, że nie ma czego szukać na NK. Konkretne dane, twarde liczby - bez teoretyzowania!
- #
- #
- #
- #
- #
- 58
Marketing chyba pojął, że nie ma czego szukać na NK. Konkretne dane, twarde liczby - bez teoretyzowania!
Komentarze (58)
najlepsze
Jak widzę takie zdjęcia jak to w artykule (zdjęcie uśmiechniętego zespołu) to odechciewa mi się czytać.
No i co to za dane jak nie piszą kogo zapytali?
"a przekonanie o jego użyteczności jest dodatkowo wzmacniane przez setki case’ów z całego świata."
setki przykładów z całego świata to już nie robi wrażenia...
Cóż za okropny środowiskowy bełkot, pewnie w ich mniemaniu brzmi to strasznie profesjonalnie dla mnie jest jedynie dowodem ich kiepskiej polszczyzny..
poza tym czy to nie jest spoko ze jak sobie np polubie profil mojego kina w okolicy to na tablicy bede mial wszystkie info o premierach i innych wydarzeniach? ten caly artykul to jest to co wszyscy wiedza plus pare cyferek nie wiadomo skad
W ogóle portale społecznościowe to taki kanał dla tych, co odkryli wczoraj internet i za wszelką cene chcą zabłysnąc. Tudzież portal dla sfrustrowanych matek polek, które nie mają nic do roboty tylko wrzucac zdjęcia swoich kolejnych bachorów.
No i oczywiście świetny wstęp do zachipowania - nie ma to jak
Nie żałuje Nk wiedziałem że to na dłuższą metę nie wypali.