@Sulikczek: no i durne toto jest kazda postac to samo, w tekkenie postacie różnią się zasadniczo dostepnymi ciosami, ich wlasciwosciami, czasem trwania, karami za blok itd. a proste zasady miałem na myśli że ciosy sa podzielone na 3 kategorie low mid high a nagrodą za powstrzymanie sie od wciskania przycisków na pałę jest skuteczne blokowanie. Kwestia gustu, dla mnie tekken wiwle bardziej dynamiczny satysfaksjonujący i wymaga dużo przewidywania przeciwnika
@vendel: taa bo każdy cios w MK wygląda i działa tak samo, lol, chyba nigdy nie grałeś w MK9-11 (starszych nie liczę, bo nie chce mi się analizować 8 części - ale prawdopodobnie też tak nie jest jak piszesz)
każdy cios ma inną ilość klatek animacji, dodatkowo każdy ma inną ilość klatek w których da się go ukarać oraz długością kary za blok. co do kategorii ciosów mnie w tekkenach, injustice oraz np. Dead or Alive właśnie brakuje tego, że są tylko 3 kategorie ciosów zamiast 4 (każdy na kończynę).
W MK nie wygrasz NIC wciskając przyciski na pałę, na dłuższą metę nie wiem czy jest choć jedna nowoczesna mordoklepka w której wciskanie czegokolwiek na pałę daje na dłuższą metę
Komentarze (132)
najlepsze
każdy cios ma inną ilość klatek animacji, dodatkowo każdy ma inną ilość klatek w których da się go ukarać oraz długością kary za blok.
co do kategorii ciosów mnie w tekkenach, injustice oraz np. Dead or Alive właśnie brakuje tego, że są tylko 3 kategorie ciosów zamiast 4 (każdy na kończynę).
W MK nie wygrasz NIC wciskając przyciski na pałę, na dłuższą metę nie wiem czy jest choć jedna nowoczesna mordoklepka w której wciskanie czegokolwiek na pałę daje na dłuższą metę