Aplikacja mBank nie radzi sobie z iOS 13
Przyznają się do tego dopiero na infolinii
O tym, że coś jest nie tak przekonałem się dzisiaj, gdy chciałem dokonać za pomocą aplikacji w telefonie iPhone przelewu wewnętrznego z rachunku firmowego na osobisty. Usługa taka w mBanku kosztuje 1,50 zł.
Niestety dwukrotnie pojawił mi się komunikat - błędny PIN. Po trzeciej próbie zostałem wylogowany i musiałem ponownie autoryzować dostęp do aplikacji mBank.
Nadałem nowy PIN i ponownie chciałem wykonać przelew. Ten sam błąd.
Po dwóch próbach zadzwoniłem na infolinię.
Pani w krótkiej rozmowie przyznała, że aktualizacja iOS w wersji 13 jest niekompatybilna z aplikacją mBanku i stąd błąd. Podobno występuje on tylko w przelewach.
Na pytanie dlaczego bank nie uprzedza o tym klientów - pani nie potrafiła mi odpowiedzieć.
Zapewniła, że aplikacja i iOS 13 zaczną ze sobą współpracować najpóźniej 5 października:( Do tego czasu przelewy przez stronę internetową banku....
Komentarze (15)
najlepsze