Jak (nie) kupiłem laptopa na Amazonie i walczyłem z upośledzoną obsługą klienta
![Jak (nie) kupiłem laptopa na Amazonie i walczyłem z upośledzoną obsługą klienta](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_BQdJlnnnN0yNTikF7jlXl1rsEDpgKKPp,w300h194.jpg)
TL;DR chciałem kupić laptopa na amazonie, zablokowali mi konto, odblokowali, potem zablokowali ponownie i teraz odrzucają wszystkie dokumenty od banku oraz chcą, żebym wysyłał to samo faxem
![k.....n](https://wykop.pl/cdn/c3397992/kiken_fX2c9KANqn,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 78
- Odpowiedz
Komentarze (78)
najlepsze
Mają chyba jakieś rozdwojenie jaźni, z jednej strony mają wywalone na to co klient, który już coś kupił, zwraca i w jakim stanie i bezceremonialnie potem to sprzedają innym jako
Chyba, że koniecznie musisz, bo raz na jakiś czas rzucają ochłapy nieco taniej, a Ty „niewytrzymiesz”, żeby nie kupić. Tylko wtedy pozwalasz się tak traktować i jeszcze to Ty wyjaśniasz wszystko oddając resztki swoich danych osobowych.
Chyba nie podobało im się szczególnie połączenie nowe konto + revolut.
Miałem podobna sytuację, został mi anulowany zakup karty graficznej z Prime Days, pierwszy Hindus zgodził mi się obniżyć cenę do tej z promocji innej karty, zaraz po tych zapewnianiach i rozłaczeniu się z czatem, otrzymałem na maila ifnormację o blokadzie konta i prośbę o wysłanie billingu karty (xD). Następnego dnia po wysłaniu tych danych na szczęście konto zostało odblokowane, ale tamto zamówienie zostało anulowane. Oczywiście od razu do nich napisałem co do chooja, oni na to że te obiecanki nie moga być zrealizowane, bo sa niezgodne z nasza polityka, po tej formułce nic nie mogłem się dowiedzieć, bo zostałem zaspamowany wiadomościa, że ODPOWIEDNI DEPARTAMENT się ze mna skontaktuje w ciagu 6 godziń - oczywiście nic takiego nie wystapiło. Nawet ten bot na czacie nie chciał / nie mógł mi zdradzić czym się zajmuje ten departament.
To że kilka osób miało peszka, nie znaczy że tak jest zawsze.