Mirabelki i mircy.
Mój tata oddał tableta do serwisu Zetaphone w Warszawie (https://www.facebook.com/zetap...) w dniu 25 maja 2019 roku (postaram się wrzucić skan potwierdzenia z tego "serwisu" - tu link https://serwisant-online.pl/ca....
Powodem były zawieszające się mapy google i ichnia nawigacja, bo przede wszystkim do tego służył. (przy wyszukiwaniu wywalało komunikat, że aplikacja nie odpowiada, czy ją zamknąć). Nie pomagało przywrócenie do ustawień fabrycznych, ani czyszczenie wszystkich zapisanych danych na koncie GÓGL.
Pan serwisant - z którym byliśmy umówieni na 12 w sobotę, zjawił się bliżej 13 - ale to już drobiazg, poza nami czekały tylko dwie osoby.
Przy przyjmowaniu tableta powiedział, że to być może jakiś "robak" który tak spowalnia sprzęt. Umówiliśmy się na kontakt po zdiagnozowaniu i ustalenie co robić dalej.
Zwracam tu uwagę na przewidywaną datę naprawy - 13 czerwca 2019.
Pan ani do tego dnia, ani później nigdy sam z siebie nie zadzwonił. Kiedy bezpowrotnie minął 13 czerwca zacząłem szukać opinii o serwisie (tu jedna z ciekawszych - sam wystawia sobie pozytywne opinie z urządzeń klientów https://www.facebook.com/malwi...). W końcu zaczął się obecny tydzień, trochę zacząłem tatę naciskać, żeby zadzwonił zapytać co się dzieje. Nie chciał dzwonić więc spróbowałem dzisiaj zrobić to ja.
16:46 pierwsza próba - pytania o postęp naprawy -"sprawdzę i oddzwonię za 5 minut"
17:12 dałem trochę więcej niż 5 minut i próbuję ponownie -"jest u mnie klient, za chwilę oddzwonię"
17:53 nie wiem ile trwa chwila, ale raczej mniej niż 40 minut, dzwonię się przypomnieć - nie odbiera
18:15 kolejna próba "właśnie coś tam coś tam (wybaczcie ale nie zrozumiałem), zaraz zadzwonię"
18:19 dzwoni
- Serwisant: no, chyba już jest zrobiony. była tam karta sim?
- Ja: była
- S: a z jakiej sieci?
- J: Lajt mobile
- S: a to nie mogę jej namierzyć, muszę zapytać serwisantów.. a może mam (sprawdza gdzieś).. niestety, powiem chłopakom żeby jej szukali i dam panu odpowiedź do końca dnia
- J: dobrze, czekam, chciałbym jutro go odebrać
- S: jutro mnie nie ma, będę w poniedziałek albo wtorek, będę dzwonić
KURTYNA
Jest godzina 19. Wątpię aby dziś oddzwonił.
Proszę powiedzcie, co mogę dalej z nim robić?
Nie dość, że tablet pomagał tacie w pracy, to jeszcze musimy płacić za internet, z którego nie można korzystać.
Jakieś wezwania do wydania sprzętu? Jak mu je dostarczyć? Czy musi wydać sprzęt naprawiony, a co jeżeli wymazał softa i tablet jest goły i tak na prawdę nie potrafi go naprawić?
Z góry dziękuję wszystkim za pomoc
Komentarze (1)
najlepsze