#UWAGA#
Piszę aby przestrzec wszystkich przed pakowaniem się w sprzęty Asusa. Mianowicie chodzi o sam serwis bo laptopy mają ok, ale wiadomo kupujemy sprzęt + serwis, także podtrzymuję - omijajcie szerokim łukiem jeśli chcecie spokojnie korzystać ze sprzętu.
Oto moja przygoda z firmą Asus:
Zakupiłem sprzęt na sam koniec listopada 2018 r. , od lutego zacząłem mieć problemy z "blue screenem - WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR " oraz zauważyłem że zawiasy są luźne i lekki ruch laptopa powoduje ruch matrycy. Oczywiście podjąłem różne próby rozwiązania problemu takie jak reinstalacja systemu, instalacja najnowszych sterowników, aktualizacji, instalacja "czystego" systemu Windows itd. Żaden z tych sposobów nie pomógł i błąd za każdym razem występował więc oddałem laptopa na gwarancję w lutym. Potem kolejny raz i kolejny i kolejny itd.
Opisy kolejnych wizyt serwisowych:
1. Nie stwierdzono wady - LUTY
2. Stwierdzono wady I wymieniono baterię na nową
3. Nie stwierdzono wad
4. Nie stwierdzono wad
5. Nie stwierdzono wad
6. Nie stwierdzono wad – 18 czerwiec
Każdy pobyt w serwisie kończył się tym samym - błąd ponownie się pojawiał, a zawiasy nadal uszkodzone. Po 4 pobycie w serwisie zauważyłem przetarcie na obudowie które zgłosiłem - oczywiście dostałem odpowiedź że przy przyjęciu odnotowano "rysy na laptopie", poprosiłem o dokumentację która to potwierdzi - nie dostałem takiej.
Również oryginalne pudełko w którym wysłałem laptopa zostało jakby pocięte maczetą - niby nic, ale wolałbym mieć oryginalne(np. przy sprzedaży). Tym oto sposobem nie używam laptopa od lutego ponieważ ciągle jest wysyłany do serwisu. Wszelkie próby kontaktu z serwisem, siedzibą asusa i z kimkolwiek się da nie pomogły. Polecam wybrać inną firmę która ma znacznie lepszy serwis i nie przysporzy takich problemów jak ASUS.
Ostatnio zrobiłem mały test, zapytałem naszego polskiego asusa czy na załączonym filmie widzi problem z matrycą I czy jest to normalne zachowanie że zawiasy w tym modelu tak się zachowują. Otrzymałem odpowiedź że nie są w stanie ocenić tego po filmie, należy wysłać do serwisu, wysłałem no I otrzymałem odpowiedź że wszystko jest ok.
O to samo zapytałem amerykański oddział Asus, poniżej odpowiedź. Jest to idealny przykład jak Asus działa w naszym kraju i jak traktuje polskich klientów.
Komentarze (18)
najlepsze
Jeśli miałeś kontakt z serwisem to mógłbyś to jakoś udowodnić.
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/asus-x52j-notebook-z-problemami.html
U mnie były po miesiącu od kupna problemy z blue screenami. Do tego stopnia, że nie mogłem wejść w tryb awaryjny a nawet zainstalować nowego
Nie #!$%@?ć się z nimi i zgłaszać na rękojmie - pisemnie.