Rozdajemy nasze "kosmiczne" projekty!
Masz ochote zmienic swój pulpit w cos nowego? czegos, czego jeszcze nie bylo? Rozdajemy nasze 3 najnowsze projekty ze Steama. Tak, nadal siedze w korpo ;)?
3DM_LiveWallpapers z- #
- #
- #
- #
- 3
- Odpowiedz
Masz ochote zmienic swój pulpit w cos nowego? czegos, czego jeszcze nie bylo? Rozdajemy nasze 3 najnowsze projekty ze Steama. Tak, nadal siedze w korpo ;)?
3DM_LiveWallpapers zWitamy ponownie!
Po upadku w sklepie GooglePlay nie poddajemy sie i na nowej platformie Steam publikujemy nasze unikatowe projekty. Nie chcialem publiokwac tu kazdej z nich osobno (by nie spamowac) a plan od poczatku byl na stworzenie trzech prezentowanych Wam projektów interaktywnych tapet.
Kazdy projekt jest unikatowy, przemyslany, ale i ciagle rozwijany. Nikt inny nie robi tego typu projektów...wiec ktos musi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Te tapety nie sa zwyczajne! Kazda jest w 3D oraz jest interaktywna. Skupiamy sie na pieknu, proceduralnosci i interakcji. A co nie jest piekniejsze niz wszechswiat i jego mnogosc kombinacji?
Koniec przynudzania! Jestem tu by sie podzielic, a nie klepac marketingowe wypociny poza tym kazdy w sklepie zobaczy "o co Kaman"
Mamy juz komplet 3 projektów "Space Collection" wiec czas na #rozdajo
Mam klucz dla kazdego zainteresowanego! ale nie bede ich zamieszczal tutaj czy w komentarzach by oszczedzic Wam sprawdzania który klucz jest jeszcze aktywny.
Kazdy kto do mnie napisze na priva otrzyma jeden klucz do wybranego projektu, np. "Hej. Planets Evolution wyglada niezle. Chetnie zarzuce to na pulpit." I pyk dostajesz kodzik! ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
Mam ich dosc sporo, ale jesli zabraknie to szybko poprosze Steam o wiecej. Niestety sklada sie "podania" o klucze.
Akcja musi miec swój koniec wiec ustalmy czas do jutra do 10 na cyferblatach dla tych, co przegladaja wykop z rana. #pracabaza #kibelek
Do konkretów!
...ale gdyby ktos chcial przeczytac wiecej o tym co i jak robimy to lekki opis bedzie nizej.
Zacznijmy od najnowszych projektów...
(linki w powiązanych)
Planet Evolution PC Live Wallpaper - nasze ostatnie "dziecko". Projekt, który sprawil nam chyba najwiecej radosci. Nie obylo sie bez problemów (moze bedzie o tym nizej) ale jestesmy bardzo zadowoleni z efektu koncowego. (sprzedazowego tez ;) ) Projekt jeszcze cieply od premiery na Steamie!
Endless Universe 2 PC Live Wallpaper - Kontynuacja mobilnej wersji, nasz najbardziej rozwiniety projekt z tych trzech. Celem byla budowa wlasnego statku, który bedzie odkrywal uroki kosmosu. Dzieki #pcmasterrace moglismy dodac wiele opcji a w tym walke z przeciwnikami. Wszechswiat oczywiscie jest proceduralny, czyli unikatowy za kazdym razem.
3D Earth Time Lapse PC Live Wallpaper - Pierwszy projekt wydany bezposrednio przez nas 3DM (wiecej nizej). To na nim zebralismy najwieksze szlify. Po prostu nikt inny nie tworzy tego typu projektów na PC, nie ma gotowców czy tutoriali. Mimo poczatkowych bledów i negatywnych ocen to po wielu poprawkach projekt broni sie pozytywnymi komentarzami. Ten projekt powstal tez na wersje mobile, ale wiadomo, ze na duzym ekranie zawsze bedzie lepiej ;)
Zainteresowany/a któryms z nich? Napisz do mnie ;)
Oczywiscie to nie koniec 3DM. Napieramy do przodu! w planach jest dluga lista projektów, jeden juz jest w Alpha a z boku mamy zaczeta inna serie tapet stawiajacych na AI.
Tu tez chcialbym podziekowac Beta Testerom z Wykopu co pomogli nam wychwycic i poprawic pewne bugi. WIELKIE DZIEKI!
Duze podziekowania równiez dla deva Karola który wszystko zakodowal. Brawo!
Skrócona historia 3DM - czyli co, po co i jak z tymi tapetami.
Czesc 1 - Początki i ten j****y Google Play!
3DM powstalo jakies 6-7 lat temu. Wtedy zauwazylem na sklepie GooglePlay jak proste tapety "spadajace liscie, krecace sie galaktyki" zarabiaja $50k-$500k rocznie. Od razu mialem lepsze pomysly na zasadzie zrobie to lepiej "hold my beer". Nie majac pojecia o niczym, co i czym to sie robi. Szybko padlo na Unity3D który mial mozliwosci publikowania tapet pod Androida. Sciagnalem wspólników, ale niestety zycie szybko wszystko rozbilo. Duzo sie uczylem by ogarnac temat samemu, pozyskalem inwestora z biurem i pomoca, ale tu tez byl haczyk a dokladniej próba przejecia "interesu" zostawiajac mnie z reka w nocniku. Nie dalem sie, ale i zostalem sam zrywajac wspólprace i odbierajac nalezne. Nadal duzo sie uczylem Unity3D ale to tylko przekonalo mnie jak duzo trzeba wiedziec, ale to tez pomoglo mi na przyszlosc, bo rozumie jak to wszystko dziala.
Postanowilem na "specjaliste" nawiazalem wspólprace z Kamilem (pozdrawiam, jesli czytasz), który ogarna czesc techniczna, przez co zaczelismy wydawac na Google Play. Poczatki byly ciezkie, ale z czasem nasze projekty byly lepsze i doceniane na swiecie. Bylismy na Glównej Wykopu ;) Android Police, PhoneArea, Mag zrobili nam darmowa reklame i powoli, ale do przodu udalo sie odkrecic kran z pieniedzmi. W niektórych krajach mielismy pierwsze 3 pozycje sprzedawanego wszystkiego, programów i gier! Zaczelo nabijac, tyle ze przekonalo mnie by zwolnic sie z biura co i tak wczesniej planowalem.
Pozatym, po co siedziec w biurze, gdy w ten czas moge rozwijac projekty?
Raptem po kilku dniach blogiego stanu doznalem szoku, gdy wykresy lezaly na dnie. Po prostu gleba! Okazalo sie, ze Google Play nagle wywali kategorie Live Wallpapers ze sklepu! Zamiast tego zapakowal jakis Life Style s**t który mial raptem kilka tytulów. Customer Service doslownie naplulo mi w twarz dziwiac sie, ze taka kategoria kiedys byla... To byl koniec. Musialem tez podziekowac za wspólprace Kamilowi. Po dwóch tygodniach dostalem notke dla Developerów z taka kategoria zostanie usunieta WTF? do tego zmienili UX sklepu przez co nie ma "Najnowszych" w kategoriach, czyli jak cos dodasz to bedziesz 43623652 na liscie. Oczywiscie dzieki temu GP promuje znane duze marki zarabiajace krocie. To byl definitywny koniec z Google Play!
Czesc 2 - Podryw na Steama.
Kilka miesiecy nic sie nie dzialo, ale w oko wpadl mi Wallpaper Engine który ma mozliwosc odpalania projektów z Unity. Napisalem do wodza z propozycja portu na Steama przez WE. Zgodzil sie, ale jak dopisal....tylko dlatego, ze robimy konkret projekty a zapytan o handel w jego Workshopie juz mial duzo, ale nigdy sie nie godzil. Kamil pomógl mi z tym, mimo ze juz siedzial na cieplej posadzie w game dev studiu. Earth Time Lapse zostalo wydane przez WE z dobrym wynikiem.....ale nie dla nas, bo wydajac przez czyjs Workshop ty dostajesz 30% a Steam 70%. (sic!)
Tak nie moglo byc, ale pokazalo mi, ze warto podjac sie wydania bezposrednio na Steamie. Kamil byl zajety a ja zaczalem rekrutacje godnego zastepcy, o co nie bylo latwo wsród "specjalistów". Na szczescie w sumie juz po "rekrutacji" zglosił się Karol, który wydawał sie super gościem, który naprawde rozumie Unity, gamedave i jest "spoko" jako czlowiek.
Prace ruszyly z kopyta, ale problemem okazalo sie samo publikowanie jako "tapeta". Nikt tego jeszcze nie robil poza Wallpaper Engine, który w rok (swój pierwszy) zarobil miliony euro, który ma ludzi i "technologie" która jest usprawniana od ich poczatków.
Znalezlismy rozwiazania, ale i one okazaly nie mocno niekompletne. Byly rozmowy z tworcami i ich obietnice, ale tylko tyle. Na szczescie talent Karola nie zawiodl (Brawa!) i po duzym przekopie kodu udalo sie go przebudowac i usprawnic by tapeta naprawde byla tapeta. Kazdy projekt to spora przygoda, bo jest dosc sporo nowej "logistyki", usprawnien i uwag od Beta Testerów. Dzieki Wam wielkie. (Chcesz byc jednym z nich? napisz do mnie)
Czesc 3 - To koniec
Tak, to naprawde koniec...ile mozna pisac....masz jakies pytania? Chetnie odpowiem, podpowiem...cos trzeba? Masz jakies uwagi? Nowe pomysly?
Tak oto wlasnie opublikowalismy nasz 3 projekt ale jak wspomnialem plan jest na wiele wiecej tytulów. Na razie mamy dosc kosmosu ;) wiec zejdziemy do czegos bardziej przyziemnego, ale z uzyciem AI. Jest juz caly plan na tego typu "tapety" oraz pierwsze projekty/dema.
Goraco zachecamy do pobierania i wsparcia. Kazda aktywnosc, glównie oceny pomagaja nam przebic sie w tym sklepie.
Warto sprawdzic:
Jesli wystapia jakies problemy (z menu czy antywirusem) to prosze odwiedzic HUB z podpowiedziami jak to rozwiazac.
Niestety Steam ma pewne problemy z którymi borykaja sie podobne projekty ( ಠ_ಠ)
Wybaczcie za brak Polskich znaków ale przez problemy z publikacja tego znaleziska wywaliło mi Polskie znaki (-‸ლ)
Zapraszam wszystkich chetnych do zmiany pulpitu.
Pozdrawiam
3DM Grzegorz
Komentarze (3)
najlepsze