Ostatnio miałem sprzeczke z lamusem który mówił że system walki w nowym Mk jest bardziej rozbudowany niż w UFC 3. Powiedziałem że go #!$%@? #!$%@?ło, teraz wiem że miałem rację ( ͡°͜ʖ͡°)
@xBadBoyx: Jeszcze gdy chodziłem do podstawówki, to był tam taki Paweł, i ja jechałem na rowerze, i go spotkałem, i potem jeszcze pojechałem do biedronki na lody, i po drodze do domu wtedy jeszcze, już do domu pojechałem
@sodomek: A ja bym chciał żeby IX zrobili w kompatybilności wsteczne na Xboxa one. Moim zdaniem najlepsza z serii. Do tego nie zajmuje 50GB czy więcej.
Żenująca nawalanka dla gimbusów pozbawionych skilla. Poziom tych scen w trakcie walki (już nawet nie mam na myśli samych zakończeń) to całkowita debiliada. Grać w takie gry to jak oglądać patostreamy.
Street fighter aplha, to było coś. Tego typu mechanika rozgrywki powinna być wzorem dla wszystkiego co kopane w 2d (nawet jeśli graficznie jest trójwymiarowo).
Fatality spoko, ale zawsze mnie w tej grze irytowało strzelanie i rzucanie jakimiś granatami, fireballami czy czymś tam. Jakby nie mogli się zdecydować, czy to ma być nawalanka czy strzelanka, czy inna platformówka. Powinni zostawić samo nawalanie.
@pies_harry: nie, nie powinni. To jest MK, tu nie musi być większego sensu tylko nawalanka. Zresztą qwa, triborgi, starsi bogowie, czarodzieje wyrywamie rąk, a ten się granatów czepia.
@bartleby: w której są niedźwiedzie, roboty, jeden koleś ma miecz a inny strzela laserami z oczu xP jakby się tak zastanowić to nie ma obecnie na rynku żadnej realistycznej bijatyki.
Komentarze (142)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Powiedziałem że go #!$%@? #!$%@?ło, teraz wiem że miałem rację ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@goomba-pl: ciężko się wyzbyć przyzwyczajeń z Nintendo
Street fighter aplha, to było coś. Tego typu mechanika rozgrywki powinna być wzorem dla wszystkiego co kopane w 2d (nawet jeśli graficznie jest trójwymiarowo).
@bartleby: w której są niedźwiedzie, roboty, jeden koleś ma miecz a inny strzela laserami z oczu xP jakby się tak zastanowić to nie ma obecnie na rynku żadnej realistycznej bijatyki.