Painkiller jest jedną z nielicznych polskich gier, które odniosły sukces na Zachodzie, dlatego oczekiwania względem następnego projektu studia People Can Fly są spore. Przygotowując się do jego realizacji, zespół zaczął rozglądać się za odpowiednim silnikiem. Wybór padł na Unreal Engine 3.0. Firma Epic Games była pod takim wrażeniem wczesnej wersji Bulletstorma, że zatrudniła polski zespół do tworzenia pecetowej edycji Gears of War. Jakość tego portu okazała się przyzwoita i ostatecznie
@Koniik: po prostu mysz jest bardziej precyzyjna i tyle. Z kolei konsolowy pad jest lepszy do bijatyk, gier sportowych czy platformówek. Wszystko ma + i -.
@exohm: bo to jest biznes, a reszta świata to większy rynek zbytu niż sama Polska ? patriotyczne podejście chyba nie jest najlepszym pomysłem jeśli chce się zarobić
Komentarze (18)
najlepsze
Swoją drogą, jakie studio to robi?
Painkiller jest jedną z nielicznych polskich gier, które odniosły sukces na Zachodzie, dlatego oczekiwania względem następnego projektu studia People Can Fly są spore. Przygotowując się do jego realizacji, zespół zaczął rozglądać się za odpowiednim silnikiem. Wybór padł na Unreal Engine 3.0. Firma Epic Games była pod takim wrażeniem wczesnej wersji Bulletstorma, że zatrudniła polski zespół do tworzenia pecetowej edycji Gears of War. Jakość tego portu okazała się przyzwoita i ostatecznie
@Koniik: po prostu mysz jest bardziej precyzyjna i tyle. Z kolei konsolowy pad jest lepszy do bijatyk, gier sportowych czy platformówek. Wszystko ma + i -.