Klient dla nc+ to zło konieczne.
Jak nc traktuje klientów. Jak zło konieczne. Od zeszłego czwartku próbuje aktywować moduł cam ci telewizja na karte. Infolinia - kłamstwo na kłamstwie i amatorstwo pierwsza klasa...
martiger z- #
- #
- #
- 1
- Odpowiedz
Jak nc traktuje klientów. Jak zło konieczne. Od zeszłego czwartku próbuje aktywować moduł cam ci telewizja na karte. Infolinia - kłamstwo na kłamstwie i amatorstwo pierwsza klasa...
martiger zJak nc traktuje klientów. Jak zło konieczne.
Od zeszłego czwartku próbuje aktywować moduł cam ci telewizja na karte.
Infolinia - kłamstwo na kłamstwie i amatorstwo pierwsza klasa.
Wpierw, ze aktywowałem moduł za późno.
Następnie, ze jest weekend i komputery wyłączone, proszę czekać do poniedziałku
W poniedziałek, moduł działa od piatku - nie działa.
Poniedziałek po południu, ze należy czekać 24 godziny.
Sroda, usłyszałem, ze działa od piątku i nie możliwe, ze ktoś mi powiedział cos innego.
Sroda kolejny telefon. Rzekomo kłamie bo moduł działa od poniedziałku, mam włączyć na kanał TVP1HD nie wylanczac telewizora przez 48 i czekać aż sie aktywuje a jak nie to mam ponownie zadzwonić. Kpina.
Rozmowy z infoliniami powinny byc przez ludzi obligatoryjnie nagrywane.
Od dwóch dni próbuje zadać pytanie pomocy technicznej nc+, za każdym razem BŁĄD SERWERA.
Na odpowiedz email oczekuje 3 dzień, zapewne nigdy nie nadejdzie.
Nigdy w życiu w zadnym kraju nie spotkałem sie z tak żałosna, bezczelna (nie) obsługa klienta. Szczerbaty sprzedawca na chodniku w Meksyku ma więcej szacunku i podejścia do klienta.
Moja próba z platforma nc+ to niesmak jaki pozostanie na zawsze.
Komentarze (1)
najlepsze
Co?