morele usuwają opłacone zamówienie!
Wczoraj zamówiłem na morelach mikrofon, dostępnych było 14 sztuk, po zakupie ilość spadła do 13. Dzisiaj sprawdzam status i usunięte, zero wiadomości, telefonów. Cena wzrosła, mieli błąd, ale to ich problem a nie klienta. Żenująca obsługa
tom91 z- #
- #
- 49
- Odpowiedz
Komentarze (49)
najlepsze
A ja właśnie nie rozumiem...
Możecie mnie minusować, bo teraz jest taki trend na morele, ale ja zostawiłem już u nich ponad 100 tysięcy złotych przez ostatnie kilka lat i nigdy nie miałem żadnych problemów.
Nawet jak kiedyś UPS-a wziąłem na firmę a się okazało, że jest za słaby to mi przyjęli zwrot mimo, że takiego obowiązku nie mieli. Produkty wysłane do nich z tytułu gwarancji też były załatwiane bez problemu.
Jakiś czas temu był wykop jak to komuś morele.net wysłało niezabezpieczony dysk w samej folii. Jak brałem od nich sam dysk nawet to zawsze przychodził w kartonie i dobrze owinięty bąbelkami.
Nie mówię, że takie rzeczy nie miały miejsca... Tylko zastanawiam się jak to jest, że jestem takim farciarzem i nigdy nie
Możesz sobie pisać. Jak najbardziej. Jednak idea tego serwisu i sposób w jaki on działa pozwala nam, społeczności ocenić czy dana opinia jest cokolwiek warta czy też nie. I tak też się dzieje w Twoim przypadku.
A to, że sobie założyłeś konto 6 godzin temu tylko po to, żeby zrobić gównoburzę i móc sobie w duchu powiedzieć, jak to mocno dowaliłeś tym wstrętnym oszustom. Już samo to mówi bardzo
Przeczytaj regulamin; zakop
Jakiś czas temu dzwoni do mnie kumpel i mówi, że na e-dym.pl jest parownik do e-papierosa za 14 złotych! Wychodzę, szukam, jest! Szybko dodałem do koszyka, rabat się przy okazji naliczył, wyszło jakieś 12,50 zł. Albo wyślą albo nie. Trudno. Następnego dnia cena wróciła do 140 złotych, a ja otrzymałem informację o realizacji zamówienia. Kumplowi też wysłali. Pewnie ktoś wpisał jedno zero za mało. Ale co firma
2. Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca wysyła na adres e-mail Klienta informację o złożonym zamówieniu. Ta informacja nie jest potwierdzeniem przyjęcia oferty Klienta. Jest ona jedynie informacją, że Sprzedawca zamówienie otrzymał.
3. Następnie Sprzedawca weryfikuje, czy zamówienie może zostać przyjęte do
Normalnie powinno to wyglądać tak - po złożeniu zamówienia pracownik potwierdza, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji i zakłada blokadę na środki, potem pakuje i wysyła towar i gdy ma pewność,
@tom91: jeśli zamówienia nie miałeś potwierdzonego to jak mogłeś zapłacić? dziwne trochę