Witam. Chciałem Wam pokazać jak firma Netia traktuje swoich klientów. Przysłali mi list odnośnie tego, że nie zapłaciłem faktury (której de facto nie dostałem, oraz nie była dostępna na moim koncie online, ponieważ poprzez swój bałagan zostały mi w ich bazie dwa oddzielne konta na jedną osobę). I w tym momencie proszę bardzo co robią. Chcę wejść na jakąkolwiek stronę i wyskakuje takie oto coś jak poniżej. I nie idzie tego w żaden sposób usunąć. Po zadzwonieniu na infolinie i wyjaśnieniu sprawy odnośnie faktury, pytam szanowną panią konsultantkę, czy może mi wyłączyć to 'gówno'. A ona, że nie da rady i samo się wyłączy gdy faktura zostanie zapłacona. No i tak z nieswojej winy muszę tracić kolejne komórki nerwowe. Jeśli ktoś miał podobnie to proszę o komentarze.
Komentarze (4)
najlepsze