Filmy 3D powodują zeza
15 lat temu wycofano tą technologię z przemysłu gier z takiego właśnie powodu, dlaczego teraz się o tym nie mówi?
- #
- 11
15 lat temu wycofano tą technologię z przemysłu gier z takiego właśnie powodu, dlaczego teraz się o tym nie mówi?
Komentarze (11)
najlepsze
Edit: Naprawdę nie widzę powodu, dla którego oczy patrzące przez filtry polaryzacyjne miały zezować bardziej niż te, które patrzą normalnie lub przez zwykłe okulary... Niech
bo firmy farmaceutyczne w polaczeniu z rezyserami postanowily opanowac rynek poprzez doprowadzenie wiekszosci spoleczenstwa do zeza i uzaleznienia od filmow 3d
teorie spiskowe off
http://pokazywarka.pl/z943c8/
Fajnego masz wąsa, ale rzeczywiście trochę przesadziłeś z tymi grami 3D ;)
PS. myślałem że jesteś trochę młodszy :P