Spójrz na te kamienie. Wyglądają jak prawdziwe. Zostały zrobione na komputerze..
Czy zorientowali byście się, że te kamienie nie są prawdziwe? Dwa Geforce 1080 Ti i wiele wysiłku mogą stworzyć fotorealizm. Twórca zmapował tonę tekstur przy użyciu fotogrametrii i wrzucił te dane do Unreal Engine, który jakoś zdołał wyrenderować te ujęcia w czasie rzeczywistym.
Mesk z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 76
- Odpowiedz
Komentarze (76)
najlepsze
Prawdziwą rewolucją będzie możliwość rozkruszenia każdego kamulca, podniesienie go przez naszego wirtualnego protagonistę czy np wzięcie w garść piasku i patrzenie jak się ten cyfrowy piasek przesypuje między palcami.
Pięć dni zajęło mu fotografowanie krajobrazów, które chciał wyrenderować i kolejne tygodnie aby odbudować je w silniku do
Ten komputer nie usi symulować całego świata, tylko mnie czytającego wykop.
Cofnijmy się kolejne 10 lat, tam nawet nie ma co wspominać.
Pomyślcie teraz jak gry będą wyglądały za 10, czy 20 lat. Niewyobrażalne jak szybko się to wszystko rozwija.
@Kargaroth: Przebijam, 2 lata wcześniej, genialną robotę zrobił Half-Life 2 :).
Komentarz usunięty przez moderatora