1. Wprowadzić prawo zakazujące tak niebezpiecznego manewrowania wokół stacji
2. Wprowadzić zakaz przelatywania przez pas wokół planety, aby go nie zniszczyć na przestrzeni czasu (większość takiego pasa to małę bryłki lodu.
3. dodać widok ciała pilota
4. niech kokpit pozostanie, ale niech coś pokazuje sensownego.
5. wejście w atmosferę wyglądało jakby odbywało się z prędkością 30machów, co powinno objawić się łuną wokół statku, nawet przy dak cienkiej atmosferze (a ta
@silentpl: Hm. Mam lepszy pomysł. Niech dadzą grupie graczy możliwość przejęcia kontroli nad obszarem. I niech ta grupa graczy we własnym interesie wprowadzi i egzekwuje takie przepisy, bez żadnej ingerencji ze strony gry. To by dopiero było ZAj##ISTE.
A w ogóle grałem kiedyś w tekstowe MMO, w którym wszystko opierało się na takiej zasadzie - prawo, gospodarka, itd., żadnych NPC-ów nie było. Jak chciałeś "questa" to szedłeś do innego gracza i
@ukuQ: Zapraszamy do Eve Online, jutro wyjdzie dodatek pozwalający na stawianie własnych baz na planetach, gra bardzo rozbudowana, wciągająca(pierwsze mmo które "wciągnęło" mnie na dłużej niż 2 tygodnie) i ma świetny klimat sci-fi.
Wyobrażacie sobie atak na jakaś stację czy na statek matkę, albo bazę na planecie. Jedni walczą w kosmosie, a np. drudzy dokonują abordażu i walczą wewnątrz tego statku.
Szybki abordaż przejęcie statku i już możesz naparzać w niczego niespodziewających się wrogów. Ile taka gra stwarzała by możliwości.
@voldenet: A gdzie grywalność w PacManie gdy grasz bez duchów? Gdzie w Mario, gdy grasz bez Koopalingów i innych grzybków, a nawet bez księżniczki? Gdzie grywalność w Quake'u 3, gdy grasz bez botów?
Srsly, jakbyś nie zauważył, w tym filmiku koleś lata samodzielnie w wersji gry pre-alpha. Bez innych graczy, a nawet bez NPC-ów. A to jest MMO!
To po co się chwali samym silnikiem gry bez "wypełnienia"? Bo ma czym!
@Snuff_Majster: Jak juz pisałem wyżej gram w niego od prawie roku (no może nie cały czas xP). Bardzo ładnie zapowiada sie silnik fizyczny. Rozgrywka w samym prototypie po dłuzszym czasie wydaje się byc męcząca, co wcale nie przeszkadza mi ciagle latać i nadziewać sie na miny :D
WHOA! Powodzenia życzę! Ciekawe ile będzie kosztowała. Grałem trochę w EVE, ale opłaty mają rujnujące. Mam nadzieję że powstanie coś na miarę Frontiera!
Gra jest magiczna... Filmik na początku niepozorny, a potem zaskakuje - ładne przejścia przez pas planety i atmosferę, świetne widoki. Już myślałem, że to tylko bitmapy - świetna robota.
@Chudy_: w ICP gram już od ponad roku. Nie jest to demko a jedynie silnik gry dostosowany do deadmatchu. Nie spodziewaj sie w nim lądowań na planetach (mozna tylko na asteroidach). Mimo wszystko gra i tak zapiera dech w piersiach
Zapowiada się dobrze od lat, miejmy nadzieję, że w końcu coś konkretnego z tego wyjdzie. Przydałby się jakiś gameplay, bo pokazane demko jest fajne, ale na dłuższą metę samo latanie byłoby nudne. Z tego co wiem gra ma się opierać na strzelaniu w kosmosie - ciekaw jestem jak chcą rozwiązać problem znalezienia przeciwnika, kiedy świat gry jest w zasadzie nieskończenie ogromny. Dodatkowo - na czym by to miało polegać? Latanie przez bezkres
@lol_wut: WoW ma podejście dokładnie przeciwne niż Infinity. Świat jest duży, ale nie musisz przejść nawet 5 metrów, żeby coś zabić. Jak masz taką fantazję możesz napaść miasto przeciwnika (do którego podróż to nie bieg przez pustynię, tylko najpierw musisz wyrżnąć masę przeciwników w pień), możesz ubić bierne sarenki i króliczki; właściwie nie istnieje w grze obiekt, zwierz ani lokacja które nie są elementem jakiegoś questa, nie wspominając o skryptowanych raidach,
Az mi sie stary dobry Frontier: Elite II przypomnial... to byly czasy.. jak na tamte lata gra byla niesamowicie rozbudowana, tez mozna bylo ladowac na kazdej planecie czy ksiezycu, nie na kazdej bylo latwo, bo im wieksza tym wieksza grawitacja i trudniej bylo ją "kontrować" w idealnym stopniu, zeby zachowac optymalna predkosc obnizania przed wyladowaniem.
Handel po calej galaktyce, skoki przez "robacze dziury" (to byl co prawda blad gry, ale sie przydawal
@rt_of_vnt: no wlasnie tez mnie to zastanowilo, sprawdzilem zaraz po napisaniu poprzedniego posta i wychodzi na to, ze caly tamtejszy wszechswiat byl generowany proceduralnie i to wszystko pisane w asm... tym wiekszy szacun dla autorow.
Komentarze (96)
najlepsze
1. Wprowadzić prawo zakazujące tak niebezpiecznego manewrowania wokół stacji
2. Wprowadzić zakaz przelatywania przez pas wokół planety, aby go nie zniszczyć na przestrzeni czasu (większość takiego pasa to małę bryłki lodu.
3. dodać widok ciała pilota
4. niech kokpit pozostanie, ale niech coś pokazuje sensownego.
5. wejście w atmosferę wyglądało jakby odbywało się z prędkością 30machów, co powinno objawić się łuną wokół statku, nawet przy dak cienkiej atmosferze (a ta
A w ogóle grałem kiedyś w tekstowe MMO, w którym wszystko opierało się na takiej zasadzie - prawo, gospodarka, itd., żadnych NPC-ów nie było. Jak chciałeś "questa" to szedłeś do innego gracza i
duży potencjał oby nie zmaścili tak jak to bylo ze "spore"
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Jak by tak jeszcze dodać możliwość gry FPS.
Wyobrażacie sobie atak na jakaś stację czy na statek matkę, albo bazę na planecie. Jedni walczą w kosmosie, a np. drudzy dokonują abordażu i walczą wewnątrz tego statku.
Szybki abordaż przejęcie statku i już możesz naparzać w niczego niespodziewających się wrogów. Ile taka gra stwarzała by możliwości.
Kurdę to by było coś.
Srsly, jakbyś nie zauważył, w tym filmiku koleś lata samodzielnie w wersji gry pre-alpha. Bez innych graczy, a nawet bez NPC-ów. A to jest MMO!
To po co się chwali samym silnikiem gry bez "wypełnienia"? Bo ma czym!
Tu ściągamy
http://www.infinity-universe.com/Infinity/Downloads/Infinity%20-%20Combat%20Proto%20-%202.2.exe
Tu mamy servery
http://www.infinitycommunity.net/icpservers.php
Tu się rejestrujemy:
http://www.infinity-universe.com/Infinity/index.php
http://www.infinity-universe.com/Infinity/index.php?option=com_content&task=view&id=88&Itemid=54 - niech ktoś pobawi się demkiem, ja mam za słabego kompa :(
EDIT: a i byłbym zapomniał - przydałyby się płynne ruchy kamery, może lekki blur, zawsze mnie wkurza w grach taka sztywna kamera
wowowi jakoś takie podejście nie zaszkodziło ;>
Handel po calej galaktyce, skoki przez "robacze dziury" (to byl co prawda blad gry, ale sie przydawal
Całkiem niezłym czadem było to, że zajmowało 600 pare kilkobajtów z muzyką - to dobiero majstersztyk.