Dobre hehe :) Ciekawe czy w innych firmach też tak mają. Hmm. Skoro to była reklamacja to z jakiej racji, poszkodowany (kupujący) miał płacić za przesyłkę?
Wolał bym zmienić firmę kurierską niż zapłacić za taką paczkę.
Należy ci się rekompensata z ich strony za twój zmarnowany czas, nerwy i pieniądze na telefony.
Oczywiście 100% winy po stronie firmy kurierskiej. To ONI muszą udowodnić że masz im zapłacić pieniądze, jeśli nie potrafią to oczywiście nie płać. A problem z weryfikacją klientów to oczywiście nie twój problem. Wystarczy się zastanowić 5 sekund żeby wymyślić rozwiązanie tej sprawy.
@dred: Czy Ty się dobrze czujesz? Pytam, bo dość szybko przeleciałeś od procedur obowiązujących w firmie kurierskiej poprzez spółki akcyjne, związki zawodowe, właścicieli, pracowników na cenie akcji kończąc.
Napisz coś jeszcze o rozkradaniu ojczyzny przez żydokomunę, masonów i cyklistów. Na pewno to będzie miało związek z procedurami nadawania paczek w firmie kurierskiej.
@dred: Niestety, ale nie ma czegoś takiego jak UPS S.A, za to jest jednak UPS sp. zoo, więc najpierw proponuje zapoznać się z tematem, na który się wypowiadasz. Zauważ również, że UPS jest korporacją międzynarodową i w rzeczywistości polskie władze firmy mają niewiele do gadania jeżeli chodzi o jakiekolwiek procedury, weryfikacje itd. Polacy mają zająć się trzepaniem kasy, operacją, logistyką, a nie myśleniem.
Ale w sumie nie rozumiem po co to rozpowiadasz, skoro Ci się to nie podoba i raczej nie prędko się rzecz zmieni? Robisz tylko pod górkę innym klientom tego dostawcy. Chyba że chcesz aby każdy cierpiał tak jak Ty, ale to nic miłego nie jest.
@Perzu: A może popatrz na to z innej strony? Spędziłem wczoraj na telefonie ponad pół dnia aby cokolwiek się dowiedzieć, chociażby jakim prawem przyjęli zamówienie na paczkę nie wychodząca z mojej firmy. I co? Nico, totalna ignorancja i rozkładanie rąk i tłumaczenie że nie są w stanie zweryfikować osoby składającej zamówienie. Bzdura! Nagłaśniam tę sprawę aby w końcu jednak dało się coś z tym zrobić, choćby minimum zabezpieczeń.
@kolgreen: No moze i mial zwrocic uwage, ale sformulowany byl tak, ze ja pomyslalem: "O! Tu mozemy wrzucac losowe informacje z zycia!", wiec sie dopasowalem ;)
@marcys: jako ciekawostke powiem Ci, że żeby "dostać" od sieci kurierskiej program do generowania listów nie trzeba wcale podpisywać umowy - wystarczy sciagnać z ich strony bezpłatny soft (vide np Worldship UPS'a), tak samo o etykiety wystarczy poprosić kuriera ;)
Komentarze (113)
najlepsze
Należy ci się rekompensata z ich strony za twój zmarnowany czas, nerwy i pieniądze na telefony.
Oczywiście 100% winy po stronie firmy kurierskiej. To ONI muszą udowodnić że masz im zapłacić pieniądze, jeśli nie potrafią to oczywiście nie płać. A problem z weryfikacją klientów to oczywiście nie twój problem. Wystarczy się zastanowić 5 sekund żeby wymyślić rozwiązanie tej sprawy.
Takie problemy w
Napisz coś jeszcze o rozkradaniu ojczyzny przez żydokomunę, masonów i cyklistów. Na pewno to będzie miało związek z procedurami nadawania paczek w firmie kurierskiej.
Paranoja.
Numer klienta na liście przewozowym pojawia się w prawie każdej sieci kurierskiej (a może i w każdej).
Mam umowę z DHL i UPS i zawsze pojawia się mniej więcej takie pole:
opłaca: nadawca
nr klienta UPS: 12345678 (czyli mój numer).
Szkoda jednak że autor wykopu robi wielkie halo nie znając