@wawelski5 : ciśnienie w kabinie samolotu jest obniżane podczas wznoszenia, żeby zmniejszyć nacisk powietrza w kabinie, na kadłub samolotu. im mniejsza różnica ciśnienia, tym mniej wytrzymały musi być kadłub, a co za tym idzie, lżejszy. człowiek tylko odczuwa lekki dyskomfort podczas wznoszenia (trzeba wyrównywać ciśnienie w uszach), ale za to jest bezpieczniej i ekonomiczniej (lżejsze konstrukcje, mniejsze zużycie paliwa). zwróć uwagę, jak będziesz następnym razem leciał.
Przegląd klasy D - koszt kilku milionów dolarów i kilka tygodni pracy. często starszy samolot idzie na złom jak zbliża mu się termin D-checku - bo nie jest opłacalne jego przeprowadzenie. ogólnie -pracowałbym ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (36)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_ysXUjdTw4HBBFE4nZmVOTKo08lEaOzoL.jpg
Pobierzczęsto starszy samolot idzie na złom jak zbliża mu się termin D-checku - bo nie jest opłacalne jego przeprowadzenie.
ogólnie -pracowałbym ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_KqhcYgcn46fW5kTMEuF8GMNW8U5qKPgp.jpg
Pobierz