Witam was ponownie!
Chcę zamieścić aktualizację do mojego poprzedniego
wpisu, przedstawić wam jak się sprawy mają.
Jak pisałem poprzednio brat udał się ponownie do tego salonu(salon w galerii Sandecja w Nowym Sączu) z dokumentami(potwierdzenie przyjęcia reklamacji z podpisem i pieczątką oraz wydrukowane potwierdzenie płacenia kartą) iii..
zabawy ciąg dalszy..
Nowy kierownik dalej swoje, że ten druk przyjęcia reklamacji jest nieprawidłowy, wygląda to tak jakby reklamację przyjmował nowy pracownik, który nie wiedział co robi (a reklamację przyjmował poprzedni kierownik :D ).
Teraz muszą znaleźć ten dysk bo nie wiedzą gdzie jest i trzeba czekać.. Nic ich nie interesuje to, że brat chce już tylko zwrot gotówki, nic ma czekać i do widzenia..
Później oddzwonili, że dysk jest w serwisie i trzeba czekać na ustalenie usterki 2 tygodnie. Na nic się zdały protesty, że jak to kolejne 2 tygodnie!
nic nie zrobimy trzeba czekać, trzeba czekać do widzenia i koniec rozmowy..
Dodatkowo tutaj na Wykop Komputronik_pl zainteresował się sprawą. Myślę sobie "fajnie, ktoś się sprawą zainteresował, może coś się ruszy". Napisałem do nich, przesłałem zdjęcie tego potwierdzenia przyjęcia reklamacji, poprosiłem o interwencję w sprawie i dostałem odpowiedz: "Witam. Wiem, że dysk trafił do serwisu. Czekamy na informację na temat usterki." Fajnie. Dzięki chociaż za to, że się zainteresowaliście...
2 tygodnie.. Po blisko 4 miesiącach oni mają jeszcze czelność powiedzieć klientowi, że ma jeszcze czekać kolejne 2 tygodnie, no to już jest przesada.
W komentarzach do poprzedniego wpisu widziałem opisy reklamacji w amazonie, gdzie sprawy załatwiane były praktycznie od ręki, zero problemów.
A tu w Komputroniku nawet nie ma co porównywać. Wiadomo wpadki mogą zdarzyć się najlepszym, liczy się to jak takie problemy się rozwiązuje. Powinniście przepraszać klientów za zaniedbania i starać się jak najszybciej sprawy załatwiać, niestety w tym przypadku Wy dalej na złość klientowi jakby 4 miesiące to było za mało dowalmy mu jeszcze 2 tygodnie tak, żeby przypadkiem już więcej nie pomyślał by coś jeszcze w naszym sklepie kupić...
Komentarze (5)
najlepsze
@bartez1: Dlaczego żalisz się tutaj? Jeżeli uważasz, że masz rację udaj się do rzecznika praw konsumenta.
@Komputronik_pl: Tak, trzymać, niech się Janusz cieszy, że jeszcze go nie pozwaliście.
@HHHHHH: żalę się tutaj, bo Wykop to duża społeczność jest i chciałem aby jak najwięcej osób zobaczyło jak podchodzi się do klienta w tak dużej firmie jaką jest Komputronik. Nie mam zamiaru po każdym zakupie bujać się po rzecznikach czy adwokatach, to nie jest normalne i o takich