Okocim - mamy zasady [kopyr masakruje reklamy]
Tomasz Kopyra (http://blog.kopyra.com) masakruje kampanię reklamową Okocimia. Sama reklama, to jest... małe piwo. Są bardziej kompromitujące fakty. Materiały wykorzystane w filmie użyto na zasadzie prawa cytatu.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 91
- Odpowiedz
Komentarze (91)
najlepsze
źródło: comment_epjaWbfFRQG0IFHf1NNuX6yZQ0w4FJDX.jpg
Pobierzźródło: comment_PhoBkTIRYDWlACkj2vfJcwn4l1dH2z9A.jpg
Pobierzźródło: comment_KrYUiwdiFURN7v6NctIbsJG2neiV64mX.jpg
Pobierzźródło: comment_dZsmQtJNeaorQtpaZZ2524lXafuHamd2.jpg
Pobierzźródło: comment_zP0cnoeurvBZqsoJLN17T69MYKX8jakp.jpg
Pobierzźródło: comment_3mBJOlxEg4ESsbhpyfIVTn1swU4BVXMN.jpg
Pobierzźródło: comment_gmcTJcbIcQi2nM14rWx6zvsTEiVAW9Ec.jpg
Pobierz@j557: Od 7 lat jakichś...
Mam na myśli formę a nie przekaz.
@gipson_90: Mówi o ciekawych rzeczach lecz zbyt długo. Nie umie precyzyjnie i punktowo opisać sprawy. Trzeba mieć na niego dużo wolnego czasu, ale kto ma?
Zaorał, piękne 20 minut.
Pół biedy, jak ustawiasz się na piwo w plenerze. Teraz każdy monopolowy musi mieć w lodówkach jakieś ciachany palone, kormorany niskosłodzone i inne żywe bezglutenowe, nabierze sobie taki 6 różnych do siatki i zadowolony nie truje dupy. Ale nie daj boże kup sobie piwo jakiegoś większego browaru. Nie mówię