Witajcie,
Pod koniec października zakupiłem internet z Cyfrowego Polsatu (potrzebowałem Internet do domu a Polsat jako jedyny miał ofertę z anteną zewnętrzną). Od tygodnia praktycznie nie mam internetu ponieważ nagle jego prędkość tak z malała, że ściągniecie paro megowego pliku trwa ok 20-30min a strony nie chcą się władowywać- Czasami się włączą, Przy 3-4 odświeżeniu strony, które trwa co najmniej 30 sekund.Tak wiec napisałem do cyfrowego polsatu wiadomość-próbowałem się dodzwonić ale o jakiej porze bym nie zadzwonił zawsze mówią, że oczekiwanie będzie dłuższe niż 20min, po paru dniach otrzymałem odpowiedź którą zamieszczam na samym dole ale w skrócie: mamy prawo obniżyć transfer jeśli ci się to nie podoba idź do sądu. Czy ktoś z Was ma/miał podobny problem lub może doradzić jak go rozwiązać ?
Szanowny Panie
W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie dotyczące zmiany prędkości transmisji danych uprzejmie informujemy, że zgodnie z §3 pkt 4 Regulaminu Promocji, który został dołączony do Umowy, Cyfrowy Polsat zastrzega sobie możliwość czasowej zmiany parametrów technicznych transmisji danych poprzez obniżenie prędkości transmisji danych do poziomu określonego w Cenniku z zachowaniem podziału na klasy serwisu wymienione w niniejszym Regulaminie.
Ponadto informujemy, że takie działanie ma na celu wyeliminowanie nadużyć i umożliwienie wszystkim Abonentom ciągłości dostępu do sieci. Cyfrowy Polsat dokłada wszelkich starań, żeby zapewnić każdemu Abonentowi możliwość korzystania z usługi niezależnie od obciążenia sieci, które spowodowane jest przesyłaniem i pobieraniem znacznych ilości danych przez innych użytkowników sieci.
Biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienia oraz na podstawie Regulaminu świadczenia usługi telekomunikacyjnej dostępu do Internetu przez Cyfrowy Polsat S.A., ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm., dalej ,,Prawo telekomunikacyjne”) oraz rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. 2014, poz. 284), reklamacja nie może zostać uznana. Udzielenie przez Cyfrowy Polsat niniejszej odpowiedzi wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. W tej sytuacji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym oraz, w przypadku Konsumentów, w postępowaniu mediacyjnym i przed sądami polubownymi, o których mowa w art. 109 i 110 Prawa telekomunikacyjnego.
W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.
Z poważaniem,
Magda
Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa
tel.: 801 08 08 08; fax: (22) 356 66 77
kontakt@cyfrowypolsat.pl
www.cyfrowypolsat.pl
Komentarze (1)
najlepsze