No gdyby taka sprawa pykła to strzeżcie się wydawcy gier ( ͡°͜ʖ͡°) bo jest wieeeeeeeele tytułów reklamowanych przed premierą w podobny sposób. Przypomnę choćby Obliviona - 90% rzeczy z filmów promocyjnych było ostatecznie z gry wycięte.
@Mordeusz: miałem na myśli pierwszego Obliviona, którego pokazano na E3 w 2005 roku - w porównaniu z ostateczną grą wyraźnie było widać różnice w grafice i kompletnie wyciętej interakcji NPC'ów ze światem. Ta sama historia spotkała grę Watch Dogs - na pokazach przedstawiono prawie inną grę niż była dostępna w sklepach.
@Pawciio952: no w sumie to mega oszustwo, postarałem się ruszyć dupę i nawet leciec w #!$%@? do tego środka galaktyki i idzie w łeb se palnąć bo i tak ciągle robi się to samo, gdzie nie wyląduję i nie pobiegnę to te same elementy, a różnice tylko jakoś w topografii, roślinkach (w sensie niby mutacje) i dziwne stworzenia z dupą na głowie, natomiast wszystko planetarne to samo, aż rzygać się chce.
Dobra, ale o co chodzi w tej grze? Pograłem kilka godzin. Zbieram surowce, oznaczam rośliny/zwierzęta, ulepszam statek, ew. wymieniam się statkiem z innym kosmitą. I co, to wszystko, co ma do zaoferowania NMS? :D
W sumie prawidłowo. Gdyby Adobe powiedziało że ich nowy Photoshop będzie sam wyostrzał i kadrowa zdjęcia wykorzystując skomplikowane AI i chmurę obliczeniową, a w kodzie nie byłoby ani śladu po odniesieniu do tej funkcjonalności, to dostaliby ostro po dupie. A branża gier to niby co, święta krowa IT? Tworzą produkty na zasadzie kota w worku?
Komentarze (97)
najlepsze
Ta sama historia spotkała grę Watch Dogs - na pokazach przedstawiono prawie inną grę niż była dostępna w sklepach.
źródło: comment_rg4geKMzrIxrR5DaNEcClIdnFiAdkRom.jpg
Pobierz@1984: xD
źródło: comment_MENdXic1HaIKXAHyXz6vEzNXzk8DO1bo.jpg
Pobierz@KeineLust:
to czemu jeszcze nie dostali?
źródło: comment_y3YhEgLlkROXNrXVfit95eoA61xcFXEn.jpg
Pobierz