Witam,
Chciałem opisać "w paru zdaniach" mój problem z firmą Apple, a dokładniej rzecz biorąc, problem z moim Iphone'm 6s oraz w jaki sposób szanuje się konsumenta tej firmy w Polsce.
Oddałem telefon w ramach gwarancji do oficjalnego serwisu Apple w Polsce ponieważ mój smartphone samoczynnie się wyłączał gdy poziom naładowania baterii spadał poniżej 50%, im niższy % naładowania tym większe prawdopodobieństwo wyłączenia się. Sytuacje te miały miejsce od czasu do czasu jednak problem występował co raz częściej, w szczególności był widoczny w temp. poniżej +20 stopni C, ale również i wyższej. Serwis Apple
nie stwierdził żadnych niedogodności i przekazało mi informację, że taki problem może występować w związku z EKSTREMALNYMI temperaturami.
Zadzwoniłem na oficjalne wsparcie Apple gdzie odnotowano mój problem i przyjęto zgłoszenie, po paru dniach miał się ktoś ze mną skontaktować. Zacząłem nagrywać filmiki aby mieć jakikolwiek dowód. Na początku poproszono mnie abym przesłał filmiki. Po paru dniach poproszono mnie abym zaczął zbierać "logi" z telefonu używając kombinacji klawiszy i znowu przesłać do apple ("dostałem" pracę serwisanta;)) Z kolejnym telefonem usłyszałem, że inżynierom nie udało się zlokalizować problemu i muszę czekać i znowu przesyłać inne logi,screeny itp.
Niestety nie mogłem już dłużej wytrzymać tej żenady i zapytałem kiedy mogę spodziewać się rozwiązania problemu ponieważ telefon nie nadaje się do użytkowania. Usłyszałem, że niewiadomo, muszę czekać, a telefonu czy podzespołów nikt mi nie wymieni/naprawi ponieważ serwis nie znajdzie problemu po raz kolejny pomimo iż firma Apple wie, że takie problemy występują.
Dodam, że nie mogę reklamować telefonu z tytułu niezgodności towaru z umową, posiadam fakturę jednak nie jest ona wystawiona na mnie.
Jestem niesamowicie rozczarowany takim podejściem do klienta, który kupuje telefon za parę tysięcy złotych i dlatego postanowiłem podzielić się swoim doświadczeniem.
UWAŻAJ NA FIRMĘ APPLE. Pomóż ją "wykopać"
P.S. Przesyłam filmiki pokazujące mój problem, przepraszam za jakość. Pozdrawiam!
https://www.youtube.com/watch?v=bg1KfJifjhg
https://www.youtube.com/watch?v=biBbVAqZ604
Komentarze (39)
najlepsze
W tej chwili zakop, bo sam oddawałem szóstkę do serwisu z problemem z baterią i po 2 dniach dostałem nówkę ;)
W obydwu przypadkach bez problemów :)
btw. Rozumiem, że osoba na którą jest faktura nie może Ci pomóc?
1. Kupiłeś poużywanego 6s i chciałeś go za darmoszkę wymienić na nowego - ale coś nie pykło
2. Nie ma drugiego punktu.
Dlaczego tak twierdzę?
Home jest przyciskiem mechanicznym, więc co tam może nie działać w innych temperaturach? Albo działa, albo nie działa.
Power - ten problem występował raczej ze starszymi modelami, od 6 nie słyszałem o takim przypadku :)
Znasz dokładnie historię tego telefonu? Może
Żeby pojawił się ten problem wystarczy zapakować telefon do woreczka i na parę minut włożyć do lodówki. Reset gwarantowany. Teraz #!$%@? mnie to jeszcze bardziej bo jak mam 10 procent to nawet przy 10 stopniach mi resetuje i wracając nocą nie
Komentarz usunięty przez moderatora
Drugą rzeczą to się zastanawiam bo wielokrotnie już była o tym mowa na wykopie żeby chociaż jakiekolwiek potwierdzenie twojej wymiany z serwisem pokazać. Bo jak na razie dla mnie "zakop" za informacje nie prawdziwą.. zielonka od 2h na wykopie brak potwierdzenia twoich słów.
IMG_0749.jpg
Komentarz usunięty przez moderatora