Witam,
Chciałem opisać "w paru zdaniach" mój problem z firmą Apple, a dokładniej rzecz biorąc, problem z moim Iphone'm 6s oraz w jaki sposób szanuje się konsumenta tej firmy w Polsce.
Oddałem telefon w ramach gwarancji do oficjalnego serwisu Apple w Polsce ponieważ mój smartphone samoczynnie się wyłączał gdy poziom naładowania baterii spadał poniżej 50%, im niższy % naładowania tym większe prawdopodobieństwo wyłączenia się. Sytuacje te miały miejsce od czasu do czasu jednak problem występował co raz częściej, w szczególności był widoczny w temp. poniżej +20 stopni C, ale również i wyższej. Serwis Apple
nie stwierdził żadnych niedogodności i przekazało mi informację, że taki problem może występować w związku z EKSTREMALNYMI temperaturami.
Zadzwoniłem na oficjalne wsparcie Apple gdzie odnotowano mój problem i przyjęto zgłoszenie, po paru dniach miał się ktoś ze mną skontaktować. Zacząłem nagrywać filmiki aby mieć jakikolwiek dowód. Na początku poproszono mnie abym przesłał filmiki. Po paru dniach poproszono mnie abym zaczął zbierać "logi" z telefonu używając kombinacji klawiszy i znowu przesłać do apple ("dostałem" pracę serwisanta;)) Z kolejnym telefonem usłyszałem, że inżynierom nie udało się zlokalizować problemu i muszę czekać i znowu przesyłać inne logi,screeny itp.
Niestety nie mogłem już dłużej wytrzymać tej żenady i zapytałem kiedy mogę spodziewać się rozwiązania problemu ponieważ telefon nie nadaje się do użytkowania. Usłyszałem, że niewiadomo, muszę czekać, a telefonu czy podzespołów nikt mi nie wymieni/naprawi ponieważ serwis nie znajdzie problemu po raz kolejny pomimo iż firma Apple wie, że takie problemy występują.
Dodam, że nie mogę reklamować telefonu z tytułu niezgodności towaru z umową, posiadam fakturę jednak nie jest ona wystawiona na mnie.
Jestem niesamowicie rozczarowany takim podejściem do klienta, który kupuje telefon za parę tysięcy złotych i dlatego postanowiłem podzielić się swoim doświadczeniem.
UWAŻAJ NA FIRMĘ APPLE. Pomóż ją "wykopać"
P.S. Przesyłam filmiki pokazujące mój problem, przepraszam za jakość. Pozdrawiam!
https://www.youtube.com/watch?v=bg1KfJifjhg
https://www.youtube.com/watch?v=biBbVAqZ604
Komentarze (39)
najlepsze
@funkyskunk: Mało ci już doznań? Trochę jak z deszczu pod rynnę
@leesiuu:
@rozekpl:
@skull_pain: telefon został kupiony w 100% nowy, zaraz po premierze w Polsce. Data zakupu to 10.10.2015 wiec tak, znam historie telefonu bo telefon jest od początku mój. Na zgłoszeniu serwisowym jest ujęte rownież to co mnie drażniło, przeszkadzało bo uważam k..mac, ze płacąc 3700zl ma prawo mnie drażnić wszystko co mi sie podoba. Sorry nie kupuje używanych telefonów, taka mam zasadę i nie chciałem nic "za