<h1></h1><p>Bentley Continental Flying
Star od Carrozzeria Touring</p><p></p>
<p><b>Odmiana shooting brake w dzisiejszej motoryzacji
wydaje się być trochę zapomniana. Dlatego też cenne są wszelkie projekty mające
na celu przypomnienie nam o wyjątkowości takich wersji. W Genewie Carrozzeria
Touring zaprezentowała shooting brake'a bazującego na Bentleyu Continentalu GTC.</b></p><p></p>
<p><b>Carrozzeria Touring
dotychczas znana była z projektu Maserati Quattroporte w wersji kombi. Teraz
Włosi postanowili podjąć kolejne wyzwanie i stworzyć odmianę shooting brake na
bazie Bentleya Continentala. Dokładniej rzecz biorąc, jako dawca organów służy
Continental GTC. Auto jest takie samo jak
wersja seryjna tylko do słupka A. Projekt wymagał poszerzenia dachu i
powiększenia drzwi, które są teraz aluminiowe, a z tyłu pojawia się wykonana z
tego samego materiału nowa klapa, która otwierana jest elektrycznie.</b></p><p></p>
<p><b><script type="text/javascript"><!--google_ad_client
= "pub-5749007957384711";</b></p><p></p>
<p><b>/* 728x90, utworzono
10-01-08 */</b></p><p></p>
<p><b>google_ad_slot =
"5236830176";</b></p><p></p>
<p><b>google_ad_width = 728;</b></p><p></p>
<p><b>google_ad_height = 90;</b></p><p></p>
<p><b>//--></b></p><p></p>
<p><b></script></b></p><p></p>
<p><b><script type="text/javascript"</b></p><p></p>
<p><b>src="<a href="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js" rel="nofollow" >//pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js</a>"></b></p><p></p>
<p><b></script></b></p><p></p>
<p><b>Najważniejsze jest to,
że całość sprawia bardzo dobre wrażenie i nie odnosimy wrażenia doklejania tyłu
na siłę. Na osiach montowane są 20-calowe alufelgi. We wnętrzu znalazło się
miejsce dla czterech indywidualnych foteli. Całość wykończona jest
wysokogatunkową skórą, drewnem, a także aluminium. W bagażniku minimalna
powierzchnia ładunkowa wynosi 400 l, a po złożeniu tylnych foteli rośnie do
1200 l. Producent chwali się, że po raz pierwszy w tej klasie klient ma do
dyspozycji bagażnik o długości ponad 2 m.</b></p><p></p>
<p><b>Do napędu pojazdu służy
6-litrowy silnik o mocy 560 KM i 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Istnieje też możliwość skorzystania z napędu wersji Speed, co w tym wypadku
skutkuje mocą 610 KM i 750 Nm momentu obrotowego. Napęd na wszystkie koła
przekazywany jest poprzez 6-stopniową skrzynię automatyczną. Mocniejsza odmiana
"setkę" osiąga w 4,8 s, a prędkość maksymalna wynosi 322 km/h.</b></p><p></p>
<p><b>Carrozzeria Touring planuje zbudować 20 sztuk tego
niezwykłego modelu. Cena za
kompletne auto oparte na bazie Continentala GTC wynosi 590 tys. euro. Bentley
Continental Flying Star będzie serwisowany w sieci angielskiego producenta.</b></p><p></p>
<p><b>Tomasz Popławski</b></p><p></p>
<p><b>Źródło: </b><a href="//www.autogaleria.pl/news/index.php?id=2946" rel="nofollow" >//www.autogaleria.pl/news/index.php?id=2946</a><b></b></p><p></p>