Cześć wszystkim,
Niektórzy z Was może pamiętają jak półtora roku temu staraliśmy się pozyskać fundusze na produkcję gry poprzez portal wspieram.to. Zbiórka się nie powiodła jednak mimo to przez cały czas prowadziliśmy prace nad grą, które niestety toczyły się wolniej. Teraz nasza produkcja doczekała się swojego Greenlighta więc będziemy bardzo wdzięczni za pomoc.
Steam Greenlight: //steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=691876517
Od prototypu do wersji obecnej projekt przeszedł wiele ulepszeń głównie graficznych ale też gameplayowych. Aktualnie skupiamy się na urozmaiceniu mechaniki oraz zbudowaniu większej interakcji gracza ze światem gry.
Wersja obecna oraz prototypowa (2014)
Nad grą pracujemy w dwie osoby. Ja zajmuję się grafiką, natomiast mój brat Piotrek programuje autorski silnik, w oparciu o który gra powstaje. Efekty naszej pracy staramy się prezentować na targach branżowych, podczas których zbieramy dużo dobrego feedbacku. Ostatnio, podczas Digital Dragons, na naszą grę zwrócił uwagę twórca DOOM'a John Romero! ;)
Krótko o grze:
Archaica: The Path Of Light to gra logiczna z laserami i lustrami, o lekko zarysowanej fabule oraz z piękną oprawą graficzną.
W grze wcielamy się w Wybrańca, który przemierza legendarną Ścieżkę Światła aby uratować świat od zagłady przywracając do życia starożytne mechanizmy. Podczas tej podróży gracze będą mieli okazję poznać prawdziwe przeznaczenie Ścieżki Światła.
Główne zalety gry:
- Niezwykła atmosfera, którą buduje świat starożytnej obcej cywilizacji.
- 80 zagadek o dobrze wyważonym poziomie trudności, które są umiejscowione w unikatowych lokacjach.
- Tajemnicze artefakty i sekrety starożytnych czekające na odkrycie.
Planujemy wydanie gry w ostatnim kwartale tego roku na platformie PC
Linki:
Steam Greenlight:
//steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=691876517
Strona internetowa:
//twomammoths.com/
Facebook:
https://www.facebook.com/TwoMammoths/
Twitter:
https://twitter.com/TwoMammoths
Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=djGCDrMp2Vo&feature=youtu.be
...
Poniżej - specjalnie dla wykopu - screeny z naszego edytora, w którym tworzymy mapy do gry.
Komentarze (172)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Z tego co czytam, to twoj brat napisał całkwicie od zera tę grę czy wykorzystał jakis silnik (np. unity)?
Co z dynamicznym oświetleniem, fizyką, efektami cząstkowymi? To też było pisane od zera? :)