Bo polscy "spece" od reklamy są za murzynami jeśli chodzi o inwencję twórczą (albo chociaż odtwórczą). Łatwiej zrobić reklamę proszku z Hajzerem wlewającym Vanisha do wiadra.. :(
W polskiej prasie też kiedyś się podobna reklama przewinęła. Renault na całej stronie umieściło zdjęcie Mercedesa C-klasy z textem (coś w stylu): "Witamy w klubie". Chodziło o to, że C-klasa dostała wreszcie (po długich bojach i podchodach - bo tę kluczową 5. gwiazdkę przyznano nie za typowe kwestie bezpieczeństwa, a wyłącznie za brzęczyk przypominający o niezapiętych pasach) 5-tą gwiazdkę, podczas gdy Renault miał już je na pewno dla Laguny i chyba dla
blogmotive pisze naprawdę dobrze, poczytajcie inne jego posty, polecam (głównie dla interesujących się trochę motoryzacją)
co do reklamy porównawczej to w salonie Forda możesz również zobaczyć i porównać inne samochody klasy D - konkurentów Forda Mondeo i ocenić, który jest najlepszy (oczywiście Monde;) )
Komentarze (18)
najlepsze
może to coś wyjaśni:
http://marketing.rynkologia.pl/flush.php/l_id/72/l_plik/compar.pdf
co do reklamy porównawczej to w salonie Forda możesz również zobaczyć i porównać inne samochody klasy D - konkurentów Forda Mondeo i ocenić, który jest najlepszy (oczywiście Monde;) )