Jak to jest być klientem marki "premium" na podstawie salonu BMW z Katowic FINAŁ
Cześć Mirki, udało mi się zakończyć sprawę z tagu #bawarskaafera która rozpoczęła się miesiąc temu. Dzięki wielkie dla tych co się zaangażowali w sprawę i zapraszam do przeczytania finalnego wpisu.
Chcesz_Pomarancze z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 157
- Odpowiedz
Komentarze (157)
najlepsze
to jak wygrać nowe życie! Jak już się pozbierasz i ochłoniesz z tego szczęścia to opisz jakie to uczucie byc czempionem
XDDDDDDDDDDDDD
Komentarz usunięty przez moderatora
@jet: właśnie nie wiem czy dobrze przeczytałem, dostał katalog?
@ydtski
#!$%@?ąc
Aby dotrzeć do zainteresowanych osób z informacja o pozytywnym załatwieniu sprawy musieliby wydać grube tysiące ojro a tak za te 500 zł zgodziłeś się sam to napisać. Pewnie ktoś z BMW przytuli niezłą premię za takie rozwiązanie problemu :)
Aby nie było, że coś tam
To niestety pokazuje jak bardzo ta firma ma w czterech literach obsługę i myślę, że niejeden potencjalny klient zastanowi się poważnie nad tym czy skierować do nich swe kroki.
Cytryn & Gumiak BMW Motors Polska.