Renderowanie ruchu w czasie rzeczywistym.
Ostatnio dużą popularność zdobył filmik z renderem w czasie rzeczywistym na silniku Unity. Tutaj krok do przodu Unreal Engine i render na żywo z motion capture.
voroshmitov z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 39
- Odpowiedz
Ostatnio dużą popularność zdobył filmik z renderem w czasie rzeczywistym na silniku Unity. Tutaj krok do przodu Unreal Engine i render na żywo z motion capture.
voroshmitov z
Komentarze (39)
najlepsze
W filmiku za znaleziska mowia ze ich glowny zespol to 16 osob.
Tu nizej w filmiku masz wyjasnione jak oni to robia. np. do skanowania twarzy uzyli światełka LEDowe zamontowane w doniczce (tak, takiej od roslin) kontrolowane przez Raspberry Pi. Ale mozliwe ze potem nieco zmienili technologie, na filmiku za znaleziska aktorka jest fotografowana normalnym aparatem.
@ReksioZaglady: dlatego napisałem że "ich glowny zespol to 16 osob."
no zazwyczaj tak wlasnie jest. nawet do gierek 2d uzywa sie frameworków.
Wogole temat jest gruby. Dzisiaj sciagajac obraz motion capture trzeba go obrabiac. To kosztuje setki godzin. Bardzo duze pole do popisu dla technologii.