te filmy wpisaly sie w historie krajowych reklam. Nie do konca pozytywnie. Reklamy byly kojarzone przez bardzo szeroka grupe odbiorcow, ale nie wplywaly pozytywnie na sprzedaz piwa. Powszechna hipoteza jest, ze konsumenci nie chcieli utozsamiac sie z bohaterami reklam.
@glupszynizeinstein: Dziwne, myslalem ze kazdy sie utozsamia z wasatymi grubymi Januszami uzywajacymi tanich sztuczek na swoich nierozgarnietych Grazynach zeby napic sie sikacza pod smietnikiem ( ͡°͜ʖ͡°)
@haxx: oczywiście z są przykłady, po co ludzie by to robili gdyby nie było? Z piwnych np. "Piąty stadion" marki Tyskie, albo cała seria "Żubr". Tylko Ci się wydaje, ze na Ciebie reklama nie działa. Wszystkim się tak wydaje, a jednak w wynikach sprzedaży zawsze na końcu wychodzi inaczej.
Chciałbym środkowym palcem pozdrowić KP za usunięcie z rynku takich piw jak Królewskie Porter i Dojlidy Porter. Dobrze, że wam sprzedaż leci na łeb. Nikt nie jest głupi. Jak ktoś pije koncerniaki to woli sięgnąć po marketowe piwo, bo po co przepłacać. A jak ktoś zna się piwie to nie sięgnie po wasze pseudopszeniczne czy burgundowe.
Komentarze (84)
najlepsze
(ʘ‿ʘ)
źródło: comment_XHVXsv80xNcul5IuR7GVNMTrKQMZTbP8.jpg
PobierzNie do konca pozytywnie. Reklamy byly kojarzone przez bardzo szeroka grupe odbiorcow, ale nie wplywaly pozytywnie na sprzedaz piwa. Powszechna hipoteza jest, ze konsumenci nie chcieli utozsamiac sie z bohaterami reklam.
źródło: comment_V0fay98wtBaxEhbQfCjlcSP8u5fKcqJl.jpg
PobierzxD