Długo się zastanawiałem, czy wykopać czy nie. Z jednej strony reklama bije kreatywnością i odważnym podejściem do odbiorcy, a to lubię bardzo. Z drugiej jednak nie chciałbym tłumaczyć córeczce co jest na tym bilboardzie. Widać, że twórcy chcieli jakby nawiązać do reklam, które wykorzystywały efekt zaprezentowany przez Dygnitarza kilka komentarzy wyżej, ale chyba przegięli. Pomimo całego mojego liberalizmu, nie chciałbym takiej reklamy zobaczyć w miejscu publicznym.
Z prostego powodu. Wulgarność bardzo często ociera się o seksualność, ta natomiast przez długi czas była tematem tabu. Teraz, po (już mocno oklepanym) czasie lat 90 ludzie zaczęli się do tego przyzwyczajać, więc marketingowcy sięgają co raz dalej, głębiej w naszą intymność/seksualność, a że te środowiska właśnie - marketingu, reklamy itd. zawsze uważane były za "kreatywne" to i utarł się taki schemat myślowy. Kreatywny = wulgarny. Poza tym, ja bym bardziej był
Komentarze (40)
najlepsze
Off - wyłączona On - włączona
Dziękuję, dobranoc.
wyłączona - gdy urządzenie nie jest uruchomione
włączona - gdy urządzenie jest uruchomione
Dziękuję, dobranoc.
[ciepło](http://www.retroclobber.co.uk/tv-t-shirts/images/tshirts/wonder-woman-logo-t-shirt.jpg "ciepło")
[zimno](http://www.arrse.co.uk/uploads/forums/hard_nipples.jpg "zimno")
Quo vadis wykopie...