Witam Mireczki.
Nie ma takiego dnia w naszym pięknym kraju, żeby się nie wkur....
A konkretnie - jak nie naprawić a jeszcze bardziej popsuć.
Mój ultrabook - toshiba tecra Z50 się popsuł. Zawias nie wytrzymał pół roku użytkowania i lata jak psu jaja.
Myślę sobie trudno... Przecież laptop za prawie 5k zł nie jest długowieczny i może już czas wymienić na inny.
Z racji, że jest na gwarancji - cóż mi szkodzi - profesjonalny serwis Toshiby naprawi w mig.
No i się zaczęło...
Zgłoszone poprzez stronę toshiby, kurier odebrał, dotarł sprzęt do firmy jak się później okazało " Comp S.A. ".
Laptop wrócił i co...?
- zawias jak latał tak lata
- pobrudzona obudowa jakimś klejem
- porysowana obudowa
Ożeż ty...
Od razu poszedł mail co firmy Comp S.A., jednak do tej pory brak odzewu z ich strony.
Dzwonie - i co? Dowiaduję się, że przecież naprawili, laptopa nie porysowali i w ogóle o co chodzi? Jak chcę - mogę zgłosić ponownie na stronie toshiby serwis. Super!
Zgłosiłem ponownie dzisiaj. Ciekawe co tym razem "naprawią".
P.S.
Toshiba "Leading Innovation" - taa.... super te wasze innowacje. Już lepiej było kupić Dell XPS, lenovo X1 czy nawet fujitsu a nie tą imitacje biznesowego laptopa.
Comp S.A. - jeszcze z taką obsługą serwisową się nie spotkałem. Nie polecam nikomu!
toshiba
comp s.a.
Komentarze (18)
najlepsze
Ogólnie choćby ze względu na kosmiczne ceny oryginalnych części zamiennych NIE POLECAM.
Straszna ściema te baterie w laptopach. Trzeba naprawdę poczytać zanim się kupi. Żałowałem ze nie kupilem acera timeline x zamiast tej toshiby wtedy.
Drugi tez satelite. Trochę jak mówisz ale tragedii nie ma,tani był.
@sl1der: Ja na Della nie mogę narzekać, jak na razie bezproblemowo :) W takim przypadku jak twój wymienili by też plastik.