Tak to powinno wyglądać. Wypad z #rozowympaskiem do kina to jakieś 100zł (od czasu kiedy skończyły się studenckie zniżki) Bilet+jedzenie+dojazd. A od DAWNA nie byłem na filmie, który byłby godny takiego siana i po większości z nich myślałem - na lajcie można to było obejrzeć w domu. I chętnie zapłaciłbym legalnie 20-30zł za zobaczenie tego w domu, bez wychodzenia, w dniu premiery. Mam nadzieje, że idziemy w dobrą stronę
Jak to brzmi, kina bojkotują film xD Jakby komuś łaskę robiły, że wyświetlą masowo badziewia po 20 dolarów seans. Nawet Amerykanie umieją w Internety żeby znaleźć film do obejrzenia za darmochę.
@KuIfon: Mają chyba taką obawę, że jedyny sens w pójściu do kina dla przeciętnego klienta to dostarczenie mu ekskluzywnej treści, której nie dostanie nigdzie indziej. Dlatego tak ważny jest monopol na pierwszeństwo. Nisko cenią własną działalność.
Czyli zamiast konkurować o klienta jakością/atmosferą, zmuszają klientów, aby wybrali konkurencyjną ofertę? Jestem nie na bieżąco z najnowszymi trendami w marketingu
świetny film, który w piękny sposób ukazuje amok wojny. Ambientowa muzyka idealnie zgrywa się z brutalnymi scenami. Moment kiedy partyzanci przechodzą przez miasto - ciarki na plecach. A to cytat, który oddaje sedno filmu w jednym zdaniu: "Przedziwne połączenie estetyzacji wojny z mocnym antywojennym przesłaniem.".
@MariuszJakistam: Nie umierają. Zmienia się ich charakter. Nie trzeba ich już drukować, bo każdy przeczyta na czytniku/tablecie, ale formuła pisma ze wstępem, stałymi rubrykami, tematem numeru etc. nie zmieniła się ani o jotę.
Komentarze (94)
najlepsze
nigdy więcej. tym bardziej jak mam dzieci.
Jakby komuś łaskę robiły, że wyświetlą masowo badziewia po 20 dolarów seans.
Nawet Amerykanie umieją w Internety żeby znaleźć film do obejrzenia za darmochę.
#pdk