Jakby pasek był odpowiednio napięty, toby tak łatwo nie zszedł. na potrzeby nakręcenia tego filmiku napinacz był lekko poluźniony (widać, że pasek się szarpie podczas pracy, przy prawidłowym naciągu to nie powino mieć miejsca). W przeciwnym wypadku albo by temu gościowi śrubokręt z ręki wyrwało, albo pasek by się zerwał, albo koło pasowe rozłupało.
Pasek, wbrew pozorom, jest bardzo mało rozciągliwy.
Druga sprwa to taka, że alternator (prądnica) w tym VW jest
Rozmawialem kiedys z mechanikiem Citroena o nowych samochodach. Citroen ma dosyc ciekawe patenty stosowane celowo, miedzy innymi aby wymienic zarowke (bodajze w C1) trzeba zdejmowac pas przedni.
W xarze Picasso aku jest pod fotelem. Nawet w ASO nie wiedza gdzie trzeba co wcisnac i jak zlamac fotel zeby sie tam dostac. Przy mnie zebralo sie kilka mechanikow a po debacie i przeszukaniu dokumentacji ktorej nie mogli zromiec - choc taki punkt byl,
Ten patent z aku pod siedzeniem jest też w Sceniku,kupiłem auto otwieram maskę i zdziwienie czy handlarz nie wykręcił na sam koniec aku;)A co do samego autka proste w budowie jak cep,stara szkoła budowy samochodów Renault.Poprzednim autkiem renault 19 nakręciłem 80 tys km i nigdy nie był holowany.Najpoważniejsza usterka to była wymiana belki ale na kanale trwało to 5 godzin , ten gościu z filmika pewnie zrobiłby w 20 minut;) Z grupy
ale czym tu się chwalić, ludzie to jest tylko pasek klinowy. Jestem mechanikiem okrętowym i trochę się znam, lekka wprawa i prawie każdy takie coś zrobi jak na filmie
Komentarze (56)
najlepsze
Pasek, wbrew pozorom, jest bardzo mało rozciągliwy.
Druga sprwa to taka, że alternator (prądnica) w tym VW jest
W xarze Picasso aku jest pod fotelem. Nawet w ASO nie wiedza gdzie trzeba co wcisnac i jak zlamac fotel zeby sie tam dostac. Przy mnie zebralo sie kilka mechanikow a po debacie i przeszukaniu dokumentacji ktorej nie mogli zromiec - choc taki punkt byl,
az strach pomysleć kogo by wezwała do paska !
ale pod nazwą 1belt1screwdriver