@mnemonick: To bardzo ciekawe co mówisz, a mógłbyś podać szczegóły w jaki sposób zamierzają tego dokonać? Bo ja całe życie cierpię na chorobę morską i zawsze mi się wydawało że to wina błędnika a wszystko zależy od złej interpretacji tego co się widzi w stosunku do tego czy ciało się porusza czy nie. Nie rozumiem absolutnie skąd pomysł że to wina Oculusa i że można Oculusa "naprawić" żeby człowiek nie odczuwał
@Pompeqijusz: Sprawa wygląda tak, że jeżeli posiadasz lęk wysokości, chorobę morską czy inne dolegliwości na co dzień to w wirtualnej rzeczywistości będziesz czuł to samo. Dziwne gdyby było inaczej w końcu ma to być realistyczne najbardziej jak tylko możliwe. To nad czym pracują teraz to wyeliminowanie dolegliwości związanych z niską rozdzielczością, odświeżaniem, precyzją i czasem reakcji. Jeżeli je dopracują to pozostaną tylko te dolegliwości które posiadasz w rzeczywistości. Swoje zrobią też
Komentarze (5)
najlepsze
PS: tak, sprawdzałem.
Bo ja całe życie cierpię na chorobę morską i zawsze mi się wydawało że to wina błędnika a wszystko zależy od złej interpretacji tego co się widzi w stosunku do tego czy ciało się porusza czy nie.
Nie rozumiem absolutnie skąd pomysł że to wina Oculusa i że można Oculusa "naprawić" żeby człowiek nie odczuwał