Dzień dobry!
TL:DR Zamówiłem w sklepie
Net-S adapter Display Port -> DVI 15.09.2014, tego samego dnia pieniądze były u nich. Przewidywane 1-3 dni robocze na realizację (czyt. wysyłkę) trwają do dziś tj. 24.09.2014. Na maila nie odpowiadają, a infolinia to fikcja - nikt nie odbiera. Szykuję pisma z żądaniem wydania towaru, oraz od razu kolejne bo pewnie i tak to ich nie ruszy.
W te piękne popołudnie chciałbym przestrzec Wykopowiczów przed zakupami w sklepie
Net-S z Gdyni.
Na moje nieszczęście poszukując aktywnego adaptera Display Port -> DVI trafiłem do w/w sklepu. Nic wcześniej tam nie kupowałem, ale stronę z widzenia znam od dłuższego czasu więc nie czułem potrzeby dokładnego sprawdzenia opinii. Poczucie bezpieczeństwa ugruntowała znikoma ilość negatywów na koncie w allegro oraz znak "Słucham swoich klientów. Opineo.pl"
Teraz już wiem że był to błąd. Co lepsze, przeglądając opineo.pl okazało się że
Net-S nie bierze udziału w programie "Słucham swoich klientów. Opineo.pl"! Korzystają więc z logo bez żadnych podstaw!
Zamówienie złożyłem 15.09.2014, od razu wykonałem przelew. Tego samego dnia otrzymałem maila z potwierdzeniem otrzymania przelewu i przejściu mojego zamówienia w stan realizacji. I na tym koniec. Do dzisiaj nie zmieniło się nic.
Informacja zamieszczona w mailu:
"Przewidywany termin wysyłki Państwa zamówienia: 1-3 dni robocze (w przypadku zabawek i książek może ulec wydłużeniu do 5-ciu dni roboczych)."
czy też na stronie
"W związku z dużym zainteresowaniem ofertą sklepu preferujemy kontakt poprzez poniższy formularz kontaktowy.
Jednocześnie informujemy, iż wszelkie zamówienia realizowane są terminowo."
to niestety kłamstwo!
Preferują kontakt mailowy, bo telefonów nikt nie odbiera. W większości przypadków jest zajęte, a jeżeli już się uda wstrzelić na wolną linię to i tak nikt ani w dziale sprzedaży internetowe, ani w salonie w Gdyni, ani w Gdańsku nie podnosi słuchawki.
Nie pozostaje mi nic innego jak słać pocztą wezwania, o wydanie towaru, potem zwrot pieniędzy itp. itd.
Komentarze (7)
najlepsze
Ceny mają nie raz bardzo atrakcyjne - ale cóż z tego, skoro obsługa sklepu (Gdynia) to po prostu masakra.
Wchodząc do sklepu, automatycznie cofamy się w czasie - w czasy głębokiej komuny i powszechnego "nie ma".
Obsługa zachowuje się jak by robili wielką łaskę, iż w ogóle tracą czas na klienta.
Bylem kilkukrotnie w tym sklepie i zawsze wyglądało to podobnie - przy
PS. autorowi radzę spróbować skontaktować się przez... gadu gadu tam odpowiadają dość szybko
Robiąc zakupy w internecie wyłącznie karta albo paypal. No chyba, że sprzedawca zgodzi się aby mu zapłacić jakiś czas po dostarczeniu i sprawdzeniu towaru - wtedy może być przelew.