Opel Astra H czyli przewidywalny średniak. Poradnik zakupowy (WIDEO)
Trzecia generacja Opla Astry nie wyróżnia się wyglądem, właściwościami jezdnymi czy komfortem. Ma jednak funkcjonalne wnętrze, duży wybór silników i nie jest przesadnie awaryjna. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, szukając tego auta.
regiomoto z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 69
Komentarze (69)
najlepsze
Silniki z hydrauliczną kompensacją to były 1.4 90KM i 1.8 125KM(tylko przedlift), z regulacją
A komputer można regulować w dieslach z tego co pamiętam żeby pokazywał spalanie rzeczywiste, ale to trzeba się wpiąć opcomem.
Pali to 8-9 w miescie przy normalnej jezdzie, przebieg 120 000km, kupiona bezposrednio w DE u pierwszego wlasciciela.
Przy 130 000km musielismy wymienic skrzynie biegów bo się rozsypała.
Mam tez 17 letnia corse b z prawdziwym przebiegem teraz juz 160 000km, gruby welur itd, wnetrze jak nowe, wsiadajac do astry widac ze to juz nie te auta co kiedys, straszny plastik, cieniutka tapicerka, która już
z kolei fabryczny podłokietnik jest jednym z fajniejszych jakich używałem, głównie dlatego że jest mocowany do boku fotela a nie tunelu
A co z Astrą III? Na tle konkurencji nie ma żadnych szczególnych zalet, wnętrze tchnie tandetą, a
@Sepang: znam ich całą listę-ford focus, ford focus, ford focus albo ford focus-pozostałe są albo droższe albo po prostu gorsze