249 zł miesięcznie przy przebiegu 7500km rocznie !!!! I to ma być oszczędność????
To daje roczny kjoszt 2988zł. Przy cenie benzyny nawet 5,5zł/litr (u mnie ostatnio jest po 5,35 ale w innych miastach może więcej) mogę kupić za to ponad 543 litry benzyny.
Czyli ponoszę koszty takie jakbym jeździł normalnym autem spalającym 7.24l benzyny na 100km, które ma zasięg spokojnie ponad 600km, rozwija
"Halooo, widzisz te góry? To Tatry. Wracaj mi tu zaraz do Polski. "
Z.Laskowik
Tu jest Polska, tu nie ma ŻADNYCH ułatwień i opisuję sytuację dla klienta-Polaka. Równie dobrze mógłbyś nawiązać do mitycznych cen benzyny w Wenezueli po 7gr za litr. To nie ma nic do rzeczy.
Widziałem jak facet tym gówienkiem po Warszawie pomykał. Zwraca uwagę - owszem i na tym chyba... kończą sie zalety tego auta.
Kosztuje 33900zł. + dodatkowo 3tys. zł. rocznie wynajmowanie akumulatora.
Drogo jak na zabawkę (osiągi są dość śmieszne). W tej cenie jest szeroki wybór motocyklów, świetne skutery o znacznie lepszych osiągach a nawet małe miejskie auto da się kupić (np. Kica Picanto).
Zakup Twizy mógłby mieć sens jakby było 2 razy tańsze
Osobiście strategia Renault przekonuje mnie. Lepszy abonament na akumulator, niż zmartwienia związane z potencjalną wymianą pod koniec jego żywotności.
Sraluś mazgaluś. Abonament na akumulatory to sposób na zabicie rynku pojazdów elektrycznych (nie zdziwiłbym się, gdyby to była zasługa przemysłu naftowego). Taniej wychodzi jazda małym pojazdem spalinowym niż tym elektrycznym czymś.
@L_DiCarlo: multipla jest piękna z użytkowego punktu widzenia, przy czterech metrach długości mieści sześć osób i zapewnia doskonałą widoczność we wszystkie strony, do tego dwa bezproblemowe silniki i proste zawieszenie oparte na popularnej bravie, to jest zupełnie inne podejście do motoryzacji, traktujące samochód jak lodówkę albo szafkę: p
Komentarze (67)
najlepsze
249 zł miesięcznie przy przebiegu 7500km rocznie !!!! I to ma być oszczędność????
To daje roczny kjoszt 2988zł. Przy cenie benzyny nawet 5,5zł/litr (u mnie ostatnio jest po 5,35 ale w innych miastach może więcej) mogę kupić za to ponad 543 litry benzyny.
Czyli ponoszę koszty takie jakbym jeździł normalnym autem spalającym 7.24l benzyny na 100km, które ma zasięg spokojnie ponad 600km, rozwija
"Halooo, widzisz te góry? To Tatry. Wracaj mi tu zaraz do Polski. "
Z.Laskowik
Tu jest Polska, tu nie ma ŻADNYCH ułatwień i opisuję sytuację dla klienta-Polaka. Równie dobrze mógłbyś nawiązać do mitycznych cen benzyny w Wenezueli po 7gr za litr. To nie ma nic do rzeczy.
PS. Wbrew tytułowi filmu to nie jest helikopter tylko wiatrakowiec. Taki co niedawno zarył dziobem w plażę nad Bałtykiem.
Kosztuje 33900zł. + dodatkowo 3tys. zł. rocznie wynajmowanie akumulatora.
Drogo jak na zabawkę (osiągi są dość śmieszne). W tej cenie jest szeroki wybór motocyklów, świetne skutery o znacznie lepszych osiągach a nawet małe miejskie auto da się kupić (np. Kica Picanto).
Zakup Twizy mógłby mieć sens jakby było 2 razy tańsze
@papajdesejlor: na skuterze jeździ się w kasku. Poza tym różne są skutery:
http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_C1
Twizy jest w cenie małego auta. Z auta możesz korzystać wygodnie cały rok. Użytkownie Twizy w zimę raczej nie będzie przyjemne.
Ciekawe ile im zapłacili za ten artykuł?
Sraluś mazgaluś. Abonament na akumulatory to sposób na zabicie rynku pojazdów elektrycznych (nie zdziwiłbym się, gdyby to była zasługa przemysłu naftowego). Taniej wychodzi jazda małym pojazdem spalinowym niż tym elektrycznym czymś.