Co zrobić, żeby gry działały szybciej?
Kilka prostych rad jakie efekty wyłączyć lub ograniczyć aby gry działały szybciej i ciągle wyglądały ładnie. Materiał skierowany jest przede wszystkim do tych graczy, którzy nie wiedzą do czego służą wszystkie enigmatycznie brzmiące nazwy z menu konfiguracyjnego gier.
![qlink](https://wykop.pl/cdn/c3397992/qlink_LBFzNlSHxi,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 283
Komentarze (283)
najlepsze
To nie tylko moda, to pozwalało zatuszować beznadziejność graficzną w niektórych teksturach i modelach w grach głównie konsolowych ze względu na to że stara generacja była już słabiutka
źródło: comment_RBa4pUyb4g3Xh34iQXMPIxlz0HUw9FrO.jpg
PobierzAle pocieszam się, że będzie coraz lepiej, skoro konsole obecnej już generacji nie dadzą rady odpalić nowego Wieśka w 1080p (przynajmniej jak ostatnio REDzi mówili, że próbują zoptymalizować do 900p), to kolejne gry będą lepiej
Teraz co prawda nie
W końcu warto dodać, że sens AA zmniejszy się wyraźnie, gdy standard 4K się zadomowi, gdyż
Rowniez nie bylo slowa o motion blur w momencie obracania. Rowniez zawsze dziekuje tej opcji, ktora uwazam w dodatku za troche oczojebna.
Mimo to zawsze warto pokombinowac np uzyc fxaa lub smaa zamiast aa8, wylaczyc refleksy, a zostawic sobie vsync zeby uniknac zalaman obrazu
Mam monitor na 60Hz więc wtedy nie mam schodków, a gdy tylko fps spadnie do np 50, to vsync mimo wszystko powoduje spadek fps do 30. Zajoba można dostać od ciągłego przeskakiwania między 30 a 60, więc z założenia gram z wyłączonym i jak spada do 40-50 to prawie tego nie widać. A ząbki
TESELACJA !