Co zrobić, żeby gry działały szybciej?
Kilka prostych rad jakie efekty wyłączyć lub ograniczyć aby gry działały szybciej i ciągle wyglądały ładnie. Materiał skierowany jest przede wszystkim do tych graczy, którzy nie wiedzą do czego służą wszystkie enigmatycznie brzmiące nazwy z menu konfiguracyjnego gier.
qlink z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 283
Komentarze (283)
najlepsze
To nie tylko moda, to pozwalało zatuszować beznadziejność graficzną w niektórych teksturach i modelach w grach głównie konsolowych ze względu na to że stara generacja była już słabiutka
Ale pocieszam się, że będzie coraz lepiej, skoro konsole obecnej już generacji nie dadzą rady odpalić nowego Wieśka w 1080p (przynajmniej jak ostatnio REDzi mówili, że próbują zoptymalizować do 900p), to kolejne gry będą lepiej
Teraz co prawda nie
W końcu warto dodać, że sens AA zmniejszy się wyraźnie, gdy standard 4K się zadomowi, gdyż
Rowniez nie bylo slowa o motion blur w momencie obracania. Rowniez zawsze dziekuje tej opcji, ktora uwazam w dodatku za troche oczojebna.
Mimo to zawsze warto pokombinowac np uzyc fxaa lub smaa zamiast aa8, wylaczyc refleksy, a zostawic sobie vsync zeby uniknac zalaman obrazu
Mam monitor na 60Hz więc wtedy nie mam schodków, a gdy tylko fps spadnie do np 50, to vsync mimo wszystko powoduje spadek fps do 30. Zajoba można dostać od ciągłego przeskakiwania między 30 a 60, więc z założenia gram z wyłączonym i jak spada do 40-50 to prawie tego nie widać. A ząbki
TESELACJA !