Szczerze to normalne w liniach lotniczych. Najlepszym sposobem na bookowanie biletów jest konto w mBanku i karta z opcją płacenia przez internet, tak jak kartą kredytową. Kase mają odrazu a w dodatku nic nie płacisz za korzystanie z tej usługi w mBanku.
Ceny biletów zmieniają się zazwyczaj po 00:00. Pozatym widzę, że korzystałeś z usług pośrednika, (zamiast bezpośrednio bookować bilet na stronie rayanair.com) który bankowo nie miał wpływy na cenę biletu.
Mógłbyś napisać do faceta, którego chciała oszukać Triada. Ma już doświadczenia w tego typach walk.
Na szybko wygoglowałem.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Natomiast w sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać u miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub jednej z finansowanych przez budżet Państwa organizacji konsumenckich (Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
W sprawach spornych na linii konsument - przewoźnik lotniczy należy zwracać się do Komisji Ochrony Praw Pasażera przy Prezesie
Jak wszystko jest w porządku to każde linie lotnicze, każdy sklep i usługodawca jest super. Problemy zaczynają się gdy coś pójdzie nie tak. Po tym możemy określić czy dana firma jest uczciwa czy nie.
Raynair to ździercy. Z nimi to jest prawdziwa katastrofa. Prawie zawsze kiedy płacisz przelewem, trzeba dopłacać. Wydaje mi się, że tanie linie lotnicze ostatnio zaczęły osobno liczyć laptopa, aparat i damska torebkę. Nie jestem pewien jak to teraz wygląda, ale słyszałem, że trzeba osobno płacić (mogę się jednak mylić).
Wizzair też świety nie jest. Jak się kupuje bilet za pośrednictwem strony internetowej to doliczone jest 10 Euro za operację. Ale jak się
Chyba zrobię tak mówicie, zażądam zwrotu pieniędzy. Dodatkowo znalazłem jedną perełkę na stronie Wizzair. Raynowi już podziękuje i z pewnością nie skorzystam więcej z ich usług, próbowałem się dodzwonić dzisiaj przez godzinę, aby zmienić rezerwacje na inny dzień który tańszy bądź zażądać zwrotu pieniądzy, ale zaraz po tym jak się przedstawiłem nagle przypadkowo coś mnie rozłączało.
A jednak Ryan zdziwił mnie swoim podejściem, przez kilka godzin próbowałem się dodzwonić aby zmienić rezerwacje na inni (tańszy) dzień badź odzyskać kase. Niestety gdy tylko się dodzwoniłem zaraz po przedstawieniu rozmowa się urywała. Zadzwoniłem po raz kolejny dzisiaj rano. Odebrał facet przedstawiłem mu sytuacje oraz zapytałem czy istnieje możliwość zmiany rezerwacji. Pan kasjer przytaknął przy okazji sam zaproponował zwrot różnicy cen biletów. Także bez najmniejszego problemu zmieniłem rezerwacje na następny tydzień
Komentarze (10)
najlepsze
Ceny biletów zmieniają się zazwyczaj po 00:00. Pozatym widzę, że korzystałeś z usług pośrednika, (zamiast bezpośrednio bookować bilet na stronie rayanair.com) który bankowo nie miał wpływy na cenę biletu.
Na szybko wygoglowałem.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Natomiast w sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać u miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub jednej z finansowanych przez budżet Państwa organizacji konsumenckich (Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
W sprawach spornych na linii konsument - przewoźnik lotniczy należy zwracać się do Komisji Ochrony Praw Pasażera przy Prezesie
Wizzair też świety nie jest. Jak się kupuje bilet za pośrednictwem strony internetowej to doliczone jest 10 Euro za operację. Ale jak się