@ZiobroV: Ostatnie ujęcie, jak te białe auto ociera się jeszcze o dróżnika i potem staje kilka cm za torami... aż się prosi o to by wj@!%ł w nie pociag
Dlatego ja często zatrzymuję się nawet na strzeżonych przejazdach (kiedy nie widać czy nie nadjeżdża pociąg). Na takim właśnie strzeżonym przejeździe 10 lat temu zginął znany kierowca rajdowy Janusz Kulig, a poza nim także wiele innych ludzi w podobnych okolicznościach.
@mike78: ja zawsze zwalniam do ~20km/h. Co z tego, że jeśli pociąg we mnie wjedzie to będzie wina dróżnika (bo nie zamknął szlabanu) jak to ja pójdę do piachu?
@sosna119: Otóż to - głupotą jest powierzanie swojego (i pasażerów) życia słabo opłacanemu dróżnikowi, czy systemowi kupionemu w przetargu, gdzie jedynym kryterium była najniższa cena.
Ale tam u ruskich na kolei musi być socjal: dróżnik, koleś od zapór dla nieinteligentnych, latarkowy, no taka brygada musi mieć już swojego kierownika...
@gramatyczny_nazista: lol... co za bzdury. Chyba na większości przejazdów jest tak, że szlaban zajmuje całą szerokość jezdni. Nic to nei ma wspólnego z pojazdami uprzywilejowanymi.
Komentarze (166)
najlepsze
źródło: comment_ZEKfSEosM9rYqN5GbEhhSUavHFfAdmQu.jpg
Pobierz@sosna119: Otóż to - głupotą jest powierzanie swojego (i pasażerów) życia słabo opłacanemu dróżnikowi, czy systemowi kupionemu w przetargu, gdzie jedynym kryterium była najniższa cena.
http://www.radio90.pl/files/2013/07/przejazd-kolejowy-5.jpg
http://bi.gazeta.pl/im/b0/f7/c1/z12711856Q,Oznakowany-przejazd-kolejowy.jpg
http://bi.gazeta.pl/im/a4/03/bb/z12256164Q,Przejazd-kolejowy-w-Dabiu.jpg