Ekspert z Danii odrzuca raport MAK: przy tych danych samolot powinien odlecieć
![Ekspert z Danii odrzuca raport MAK: przy tych danych samolot powinien odlecieć](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_Td1Bdfbc1EROV7r75yE2lqJAeqLNndeF,w300h194.jpg)
Nawet przy utracie końcówki skrzydła samolot odleciałby, a nie uderzył w ziemię. Straciłby tylko 5 proc. siły nośnej i byłby ok. 40 m nad ziemią, nad miejscem, w którym uderzył w ziemię - wynika z analizy.
- #
- #
- #
- #
- #
- 120
Komentarze (120)
najlepsze
Margines bezpieczeństwa w konstrukcjach lotniczych jest bardzo niski tj. są one zaprojektowane do działania w stricte określonych zakresach obciążeń. Jest to spowodowane tym iż daleko idąca redukcja masy wymusza na konstruktorach projektowanie wytrzymałości elementów dla bardzo ścisłych założeń. Wzrost masy o 10% aby wytrzymałość strukturalna podniosła się np. o 30% jest w przypadku samolotów operujących w
nie
@gazor:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Dunski-ekspert-Tu-154M-musial-stracic-dodatkowy-fragment-skrzydla,wid,15845413,wiadomosc.html?ticaid=111021
Macie z PAPu.
Same "eksperty" Panie :P