4-letnia wojna botów w Quake 3.
![4-letnia wojna botów w Quake 3.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_TWAfDdZ6oG3ZJsSY2lKmcyG92vY0nPmY,w300h194.jpg)
O tym jak sztuczna inteligencja w Q3 rozwiązała zagadkę wojny. Streszczenie/tłumaczenie w komentarzu.
- #
- #
- #
- #
- #
- 132
O tym jak sztuczna inteligencja w Q3 rozwiązała zagadkę wojny. Streszczenie/tłumaczenie w komentarzu.
Komentarze (132)
najlepsze
A genetic algorithm (GA) is a search procedure that uses the mechanics of natural
selection and natural genetics. A genetic algorithm was first developed by J.H. Holland
in the 1960's. It uses evolutionary techniques, based on function optimization to develop
better solutions to a problem. First a population of possible solutions to a specific
problem isgenerated. The better solutions are then
Mylisz się - uczą się, tylko bez użycia algorytmu sieci neuronowej. Algorytmy adaptacyjne nie muszą wykorzystywać sieci neuronowych. Wystarczą prostsze modele, i takie zostały tam użyte. Masz logikę rozmytą operującą na wagach podobnych jak w sieciach neuronowych. Te wagi są zapisywane podczas rozgrywki, boty także posiadają pewien zestaw startowy tych wag uzyskany nie poprzez wpisanie na sztywno w kod, ale na drodze wstępnego treningu. Ergo boty się uczą. W wielu
Komentarz usunięty przez moderatora