Premiera mojej pierwszej gry na Androida - Gravity Run
Półtora miesiąca luźnej pracy, 6000 linii kodu, by finalnie można było ogłosić, że skończyłem swoją pierwszą grę na Androida..
Visher z- #
- #
- #
- #
- #
- 120
Półtora miesiąca luźnej pracy, 6000 linii kodu, by finalnie można było ogłosić, że skończyłem swoją pierwszą grę na Androida..
Visher z
Komentarze (120)
najlepsze
2. Jak robiłeś grafikę, zawsze mnie zastanawiało jaką wybiera się rozdzielczość/ilość pixeli, żeby działało na różnych urządzeniach.
Ale dopóki nie pozbędziesz się że potrzebuje "phone calls" nie zainstaluje tego by sprawdzić - a po zdjęciach czy nie za bardzo to zjeżdża angry birds? Nie boisz się że ci za potrzywanie usuną gry z play?
@mp3maniak: wybacz, że się czepiam, ale śmiesznie to wygląda
Kiedy wersja pod IOS?