e-Podręcznik od WSIP-u - 12 kroków partactwa
Menedżerowie, którzy zaplanowali ten produkt po prostu nie wiedzieli o co im chodzi, z kim konkurują i jakiego rodzaju wymiany (jakości na dostępność) dokonują ich klienci, a w zasadzie byli klienci.
peszko z- #
- #
- #
- 31
Komentarze (31)
najlepsze
Jakby się normalnie zarejestrował a nie kombinował, to zostałyby mu może ze dwa punkty z tych "12 wad".
Poczytaj jakiekolwiek poradniki dla twórców sklepów internetowych. Wszedzie jest napisane że umozliwienie zakupów bez konieczności rejestrowania się klienta jest kwestią absolutnie kluczową. Rejestracja jest jedną z tzw. "barier wejścia" i juz na wstepie zniechęca częśc osób które byc może inaczej skorzystałyby z oferty danego sklepu.
Poza tym skoro jest mozliwośc zakupu bez rejestracji to powinna
W podręcznikach uczymy tego co jest precyzyjne i poprawne. To że czegoś używało się n lat temu nie sprawia, że to staje się poprawne. Są pewne normy których przestrzegamy (np nazewnictwo związków) i dlaczego mielibyśmy robić wyjątki i mieszać w głowach.