Jak nas w konia robią producenci samochodów
Producenci samochodów wykorzystują lukę w prawie, żeby mocno (o 25-50%) zaniżyć zużycie paliwa w prospektach.
wewy z- #
- #
- #
- #
- 21
Producenci samochodów wykorzystują lukę w prawie, żeby mocno (o 25-50%) zaniżyć zużycie paliwa w prospektach.
wewy z
Komentarze (21)
najlepsze
http://rynekinwestycji.pl/zuzycie-paliwa-samochodow-jest-wyzsze/
1. Testing at altitude: każdy nowoczesny samochód wyprodukowany po '95 ma tzw. przepływomierz masowy, co oznacza że badając parametry powierza komputer oblicza masę powietrza wpadającego do cylindra, absolutną bzdurą jest że na większej wysokości silnik komputera dozuje więcej paliwa i dzięki temu ma więcej mocy... skład
Powyżej masz link do dyrektywy 93/116/EC okreslającej warynki badania zużycia paliwa. W punkcie 5.1.5. Jest napisane "Włączone jest jedynie to wyposażenie, które jest niezbędne do funkcjonowania pojazdu podczas badania."
Zarówno alternator jak i hamulce są niezbędne do działania samochodu, więc jakiekolwiek modyfikacje w stylu "odłączony alternator" czy "zmodyfikowane hamulce" są
"9. Ambient conditions
Test tracks at high altitude with very warm weather conditions produce
W USA (choć nie tylko) są całe grupy ludzi przerabiające swoje samochody tak, by jak najmniej paliły, niektórzy autami typu stary Civic po intensywnych modyfikacjach (tak, że przypominają bardziej łódź, niż samochód) potrafią osiągać spalanie po 3l/100km benzyny przy
Z ciekawości sprawdziłęm i na stronie ecomodder jst co najmniej kilku polaków - Wprawdzie ograniczyli się tylko do usunięcia zbędnych detali, dodania paru osłon, wykonaniu tzw kammbacka nie dalej, niż do zderzaka (taka przedłużka dachu o lekkim pochyleniu do redukcji strefy niskiego ciśnienia
Co do przeróbek w USA - u nas większość takich przeróbek wyklucza samochód z ruchu drogowego... niemniej daje to pogląd na "postęp" skoro taki bardzo ekologiczny prius spala ok
Nie ma opla :(