@mrxns: W przypadku tego segmentu totalnie bez sensu jest "obliczanie" uszkodzenia telefonu po okresie gwarancji. Po prostu rynek tak szybko zaiwania do przodu, że po gwarancji telefon będzie się nadawał najwyżej do muzeum.
@Parysus: Chyba każdy normalny użytkownik smartfonów jest w stanie przyjąć taki wypadek, ważne żeby firma się wybroniła z klasą i błąd nie powtórzył się w przyszłości.
@Johnus: W firmie, w której pracuję też parę galaxy się przewinęło. Zarówno 2 jak i 3 (kupowane zaraz po premierze). I jakoś działają i do tego działają swietnie. Ale drewna do kominka nimi nie rąbiemy, może to dlatego... ;)
Dla tych co nie wierzą: mam (miałem?) ten model od końca września. Przed świętami po prostu dwa razy dość dziwnie się zawiesił i w czwartek po prostu umarł. Odłożyłem na chwilę, wziąłem by sprawdzić pocztę i nic. Kuniec.
Na drugi dzień zawiozłem do serwisu, pani przyjmująca nie była zbytnio zdziwiona.
Tego dnia co umarł z miejsca pojechałem po iPhone'a 4S. Nie jestem fanbojem Apple'a ale chcę mieć po prostu urządzenie, które działa.
@Altar: Akurat kiedy Nokia 3310 wychodziła to jakoś bardzo tania to ona nie była. Ja pamiętam czasy kiedy ten telefon był wyznacznikiem lansu w podstawówce.
Aktualizacja [28.12.2012 / 14.00]: Na forach pojawiają się posty kolejnych osób, które są już po wymianie wadliwych płyt głównych w swoich smartfonach. Według podawanych przez nie informacji, firma Samsung wymienia je już na nowsze rewizje (1.400, 1.500), a nie te same, w których błąd ten występował, jak było to dej pory.
Czyli jak ktoś planuje zakup, to lepiej poczekać albo się upewnić, że ten model jest nowiutki i został wyprodukowany niedawno.
@Chudy_: Ja kupowałem w komputroniku 21 grudnia i dostałem telefon z 2012.12.1 z rewizją 1.500. Znajomy brał kilka dni temu w media-markt i tak samo jak u mnie (oba Pebble Blue). Gdzieś tu ktoś pisał, że niedawno kupował i jakaś stara rewizja. Wszystko zależy od tego co maja na magazynach sklepowych.
@banowany: W SGS2 mówili głośno o "poważnym problemie" ponieważ telefon miał niby jakiś problem z wejściem USB (z ładowaniem konkretnie). Też było o tym paręset podstron na XDA, też pisano o wielkiej wpadce...
I teraz tak: mam ten telefon od prawie dwóch lat, kupiłem go w tym samym czasie co paru znajomych kupiło podobne. I jakoś żadnemu z opisywanych przeze mnie telefonów ten problem nie wyskoczył. Owszem, jeden telefon znajomemu padł,
Samsung jak zawsze w pięknym stylu. Zapowiadał się udany smartfon, a tu taki fail. Na plus, że wymieniają wadliwe części bez słowa. Jak uwaliłem bootloader w swoim starym (i jedynym jakiego miałem) Galaxy, też wymienili bez słowa. Te telefony miały się pewnie zepsuć w 25-26 miesiącu od pierwszego uruchomienia ale spieprzyli nawet to. :D
Ciekawe ilu ich klientów właśnie odbiera swojego ostatniego Samsunga z serwisu. :)
@ReY1990: jeżeli chodzi o politykę gwarancyjną Samsunga to jest ona jak najbardziej w porządku. W moim SGS 1 wystąpiła wada wyświetlacza (burn-in), była widoczna jedynie na niebieskim tle przy ustawieniu minimalnej jasności wyświetlacza w ciemnym pomieszczeniu. Telefon oddany na gwarancję dostał nowy wyświetlacz bez żadnego gadania. Inną sprawą jest, że telefonu z Amoledem już nigdy więcej nie kupię. Dopiero półtora roku po zakupie dowiedziałem się, że te wyświetlacze się po prostu
@ReY1990: @mesteken: Ja dwa razy uwaliłem (miałem coś ze sterownikami na kompie) Wave'a przy wgrywaniu niebrandowanego softu. I za każdym razem serwis mi go zrobił w ramach gwarancji.
Komentarze (167)
najlepsze
Na drugi dzień zawiozłem do serwisu, pani przyjmująca nie była zbytnio zdziwiona.
Tego dnia co umarł z miejsca pojechałem po iPhone'a 4S. Nie jestem fanbojem Apple'a ale chcę mieć po prostu urządzenie, które działa.
Jakieś kody serwisowe itp?
Czyli jak ktoś planuje zakup, to lepiej poczekać albo się upewnić, że ten model jest nowiutki i został wyprodukowany niedawno.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
I teraz tak: mam ten telefon od prawie dwóch lat, kupiłem go w tym samym czasie co paru znajomych kupiło podobne. I jakoś żadnemu z opisywanych przeze mnie telefonów ten problem nie wyskoczył. Owszem, jeden telefon znajomemu padł,
Ciekawe ilu ich klientów właśnie odbiera swojego ostatniego Samsunga z serwisu. :)