2,5 mld € - tyle Unia wydała na pranie mózgów Europejczykom!
Ostatnie badania organizacji 'Open Europe', ujawniły, że tak zwane europejskie kampanie "informacyjne" są jednostronne oraz mogą pochwalić się budżetem przewyższającym budżet jaki na całym świecie na promocję wydaje Coca-Cola
yancio z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 2
Komentarze (2)
najlepsze
"Unia Europejska wyrastała jako projekt polityczny, jednak nie znalazła miejsca w ludzkich sercach i umysłach. Sprawozdanie jest odpowiedzią Komisji Europejskiej na to wyzwanie, które kładzie podwaliny unijnej polityki komunikacyjnej" [sic!]
LPR ma europosłów - więc nie tylko ma szansę z tej kasy skorzystać ale to robi.
Przecież także członkowie i sympatycy takich partii "zrzucają się" na Unijny budżet?
A czy członkowie i sympatycy Polskiej Partii Miłośników Piwa, Partii "Gamonie i Krasnoludki" (lub dowolnej innej partji która ma niskie poparcie społeczne, lub jest wręcz