Anglicy dopięli swego. Reklama na Narodowym: "dach zamyka się w 19 sekund"
"Vauxhall - brytyjski koncern motoryzacyjny - dopiął swego, i na wczorajszym meczu Polska - Anglia rozwiesił reklamę nawiązującą do "polskiego dachu"" - tak się robi dobrą reklamę na świecie, a przy okazji ośmiesza nieudaczników i kretynów...
Krzysiekmls z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 50
Komentarze (50)
najlepsze
-Bo nie potrafi zamknąć dachu
:>
@Kozzi: już za tydzień na wykopie w wykonaniu Karola przy niedzielnym odcinku familiady. :)
No to pojechales
Tak więc mamy porównanie - ekspresowa, inteligentna i stuprocentowo trafna reakcja olbrzymiej przecież firmy vs. decydenci w PZPN i NCS + "rzeczniczka" PZPN (tak, ten cudzysłów jest celowy;) ).
Chodzi po prostu o spryt ludzi z zachodu w porównaniu z naszymi "prlowskimi geniuszami"
@Krzysiekmls: Reklama fajna, ok. Ale Twoje komentarze są lekko przesadzone. Jakbyś poczytał wpisy na twitterze i na różnych forach może przestałbyś się tak jarać. Nasi rodacy też mają głowy pełne pomysłów i poczucie humoru. To że jakieś dwa czy trzy decyzyjne osły zawaliły nie znaczy, że trzeba się tak zachwycać tymi "ludźmi z zachodu". Na rozmowie