Symulacja spływającej wody 12 mln cząsteczek. Renderowane na jednym komputerze przez 1700 godzin. gglon gglon z youtube.com dodany: 09.10.2012, 18:07:53 # technologia# webdesign# programowanie# symulacja# woda# wody# splywajacej# czastki 5
m.....o konto usunięte 09.10.2012, 18:12:52 10 No to trochę zmarnowany czas. Bo "woda" zachowuje się dziwnie.
e.....o konto usunięte 09.10.2012, 18:32:32 9 To tylko render, jakby to był czas rzeczywisty to rzeczywiście mamy o czym rozmawiać.
A.....k konto usunięte 10.10.2012, 16:29:32 0 12 mln cząsteczek wody? Serio? 6,02 * 10 ^ 23 - 18000000ug1,2 * 10 ^6 - x ug. JJ. To daje 0,00000000003588 mikrogramów wody.Woda zachowuje się jak płyn - raczej jak gaz, widać, że ma niską lepkość, prawie wcale nie wykazuje adhezji do powierzchni ani nie widać oddziaływań van de Vaalsa. Nie ma to zatem nic wspólnego z symulacją zachowania wody.
Komentarze (5)
najlepsze
6,02 * 10 ^ 23 - 18000000ug
1,2 * 10 ^6 - x ug.
JJ. To daje 0,00000000003588 mikrogramów wody.
Woda zachowuje się jak płyn - raczej jak gaz, widać, że ma niską lepkość, prawie wcale nie wykazuje adhezji do powierzchni ani nie widać oddziaływań van de Vaalsa. Nie ma to zatem nic wspólnego z symulacją zachowania wody.